اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد موجب کاهش آسیب‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سبب کاهش آسیب‌های احتمالی در خانواده‌هایشان می‌شود.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد موجب کاهش آسیب‌ها می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری در نشست اعضای هیئت مدیره ستاد دیه استان بیان کرد: با آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، بروز آسیب‌های احتمالی در خانواده آنها، کاهش چشمگیری داشته است.
وی ادامه داد: جلوگیری از فروپاشی کانون خانواده، رسالت سنگینی است که بر دوش خیرین ستاد مردمی دیه بوده و اجر و پاداش معنوی فراوانی به همراه خواهد داشت.
رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان قزوین خاطرنشان کرد: ستاد مردمی دیه در سال جاری با تلاش و مشارکت مردم و دولت توانسته است تعداد قابل توجهی از زندانیان جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کند.
وی عنوان کرد: وظیفه‌شناسی و احساس تعهد همکاران ستاد دیه و اداره کل زندان‌های استان در سال جاری، اعتبارات مالی و کمک‌های خیرین را به چند برابر افزایش داده است.
انصاری به آمار جرائم غیرعمد استان اشاره کرد و گفت: آسیب‌شناسی علل وقوع اینگونه جرائم ضروری است و کمک به آزادی زندانیان نباید زمینه و انگیزه تکرار جرم را در آنها افزایش دهد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین اعلام کرد: فرهنگ‌سازی در پیشگیری از وقوع برخی جرائم مانند تعیین مهریه‌های بسیار بالا حیاتی است و تحقیقات برای اطلاع‌رسانی و رشد آگاهی‌های مردم در این خصوص الزام‌آور است.
وی خطاب به اعضای هیئت مدیره ستاد دیه گفت: تلاش برای آزادی زندانیان ارزش بسیار بالایی داشته و خود زندانی نیز باید در ارزش نهادن به آن متعهد شده و برای آزادی خود اهتمام ورزد.
انصاری از تلاش شبانه‌روزی مدیرعامل و کارکنان ستاد مردمی دیه تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد شاهد آزادی تمام زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد زندان‌های استان باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول