اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خراسان‌جنوبی خبر داد

اعزام 14 هزار نفر از خراسان‌جنوبی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی از اعزام 14 هزار و 600 نفر به اردوهای راهیان نور در خراسان‌جنوبی در سال گذشته خبر داد.

اعزام 14 هزار نفر از خراسان‌جنوبی به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی صبح امروز در جمع مسئولان متولی نخستین جشنواره  ره‌آورد سرزمین نور اظهار داشت: در سال گذشته حدود 8 هزار دانش‌آموز و یک‌هزار و 500 دانشجو به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار در استان اعزام به اردوهای راهیان نور دریایی را داشته‌ایم، تصریح کرد: در سال گذشته از استان خراسان‌جنوبی دو کاروان به مناطق راهیان نور دریایی بوشهر و هرمزگان داشتیم.

معاون حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی نیز افزود: با توجه به رسالت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور پرشوری در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور خواهیم داشت.

مهدی رحیم‌آبادی با اشاره به اعزام 40 نفر از خبرنگاران خراسان‌جنوبی به اردوهای راهیان نور گفت: تاکنون 250 قطعه عکس توسط خبرنگاران و عکاسان برای جشنواره ارسال شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بیرجند با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در تثبیت ارزش‌های دفاع نقش مؤثری ایفا می‌کند، افزود: اردوهای راهیان نور یک حرکت بسیار مهم فرهنگی است.

علیرضا محمدزاده یادآور شد: می‌طلبد که بسیاری از بودجه‌های فرهنگی در حوزه اردوهای راهیان نور هزینه شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول