اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی:

فضای معنوی حاکم بر اردوهای راهیان‌نور شکست توطئه‌های دشمن را سرعت می‌بخشد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: فضای معنوی حاکم بر اردوهای راهیان نور می‌تواند شکست توطئه‌های دشمن را سرعت ببخشد.

فضای معنوی حاکم بر اردوهای راهیان‌نور شکست توطئه‌های دشمن را سرعت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسلم اورنگی بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: اردوی راهیان نور برای 50استاد دانشگاه‌های استان در طول تعطیلات نوروزی با همکاری سازمان بسیج اساتید کشور و معاونت اردویی سپاه عاشورا برگزار شد که دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

وی افزود: در این اردوی هفت روزه که با حضور بیش از 100 نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان به همراه خانواده‌هایشان برگزار شد، از مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور بازدید به عمل آمد.

اورنگی گفت: بی‌شک یکی از مهم‌ترین و ماندگارترین راه‌های زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان در تبیین خط سرخ شهدا، برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود دوران طلایی دفاع مقدس برای همیشه زنده بماند و این یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: می‌توان از این ظرفیت عظیم به عنوان الگویی برای جوانان این نسل و نسل‌های آینده بهره‌برداری کرد.

مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: اساتید حاضر در این اردو ضمن بازدید از مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، اروندکنار، فکه و محل شهادت گردان کمیل و حنظله که برای نخستین بار در خاک عراق برای زیارت زائران راهیان نور بازگشایی شده بود، از خاطره‌گویی راویان و نیز مداحی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت بهره‌مند شدند.

اورنگی هدف از برگزاری این اردو را بیعت مجدد با آرمان‌های امام عظیم‌الشان و نایب بر حقش امام خامنه‌ای همچنین تاکید بر ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به تهدیدات روزافزون غرب ابراز امیدواری کرد، فضای معنوی حاکم بر اردوی راهیان نور بتواند سهم اندکی در آشناسازی جامعه دانشگاهی با ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و شکست توطئه‌های جنگ نرم دشمن داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اظهار داشت: این روند با برگزاری اردوهای مشابه و راهیان نور غرب کشور در سال جاری ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول