اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت بانوان ووشوکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری از شرکت بانوان ووشوکار این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

شرکت بانوان ووشوکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور

فرشته بنی‎طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بانوان ووشوکار این استان در سطح آمادگی مطلوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که به زودی برگزار می‎شود، برخوردار هستند.

وی افزود: بانوان نوجوان ووشوکار این استان موفق شدند در مسابقات ووشو سبک شائولین که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، چهار مدال طلا، یک نقره و سه برنز کسب کنند.

بنی‎طالبی با اشاره به شرکت بیش از 300 ورزشکار در این مسابقات، گفت: تیم استان چهارمحال و بختیاری با چهار ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد که نتیجه کسب شده، رضایت‎بخش است.

نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مسابقات زهرا کیانی سه مدال طلا، نیلوفر مختارپور یک مدال طلا و یک مدال برنز و نازنین بازدار دو مدال برنز و سارینا ظفری یک مدال نقره کسب کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر 500 بانوی ورزشکار در رشته ورزشی ووشو در این استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: بانوان ووشوکار این استان از استعدادها و توانایی‌های بسیاری برخوردار هستند که شکوفایی این استعدادها نیازمند سرمایه‌گذاری است.

بنی‌طالبی رشته ووشو را یکی از رشته‎های مدال‌آور این استان برشمرد و افزود: در صورت فراهم آوردن امکانات لازم برای جذب بیشتر جوانان پرشور به این رشته ورزشی، می‌توان ادعا کرد در آینده‎ای نزدیک شاهد درخشش بی‌نظیر ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی افزود: ورزش وو‌شوی این استان در سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده و پیشرفت‌های زیادی هم داشته اما همچنان تا فعال‌سازی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان خود و رسیدن به جایگاهی که مستحق آن است، فاصله دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول