اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های دوم و سوم لیگ برتر

بانوان قمی در لیگ برتر ووشو به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: بانوان ووشوکار قمی این هفته در پیکارهای لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور در ترکیب ماهان اصفهان به میدان می‌روند.

بانوان قمی در لیگ برتر ووشو به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون ووشو کشورمان، پیکارهای هفته‌های دوم و سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور امروز در آکادمی ووشو برگزار می شود.

در رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور که با نام جام ستارگان برگزار می‌شود بانوان ووشوکار قمی در ترکیب تیم فولاد ماهان اصفهان مقابل حریفان به مبارزه می‌پردازند.

طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون ووشو، این دوره رقابت‌ها با حضور تیم‌های هیئت ووشو استان مرکزی، گاز مازندران، هیئت ووشو تهران، هیئت ووشو کرمانشاه، فولاد ماهان سپاهان و هیئت ووشو همدان به صورت متمرکز و به صورت رفت و برگشت در آکادمی ووشو به انجام می‌رسد.

بر این اساس در هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان کشور، پریسا حیدری و خدیجه رضایی دو بانوی ووشوکار قمی در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر با آمادگی کامل برای موفقیت در ترکیب تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان به میدان می‌روند.

این دو بانوی قمی در حالی امسال نخستین حضور در لیگ برتر ووشو بانوان کشور را تجربه می‌کنند که در جریان پیکارهای ووینام قهرمانی جهان در سال 2011 در کشور ویتنام موفق به کسب یک نشان طلا و یک نقره شدند.

در نخستین دیدار هفته دوم از دور برگشت، تیم هیئت ووشو مرکزی با گاز مازندران مسابقه می‌دهد و در دومین دیدار نیز تیم هیئت ووشو تهران مقابل تیم هیئت ووشو کرمانشاه قرار می‌گیرد، ضمن اینکه سومین رقابت این هفته را تیم‌های ووشو فولاد ماهان سپاهان اصفهان و هیئت ووشو همدان برگزار می‌کنند.

از سوی دیگر در هفته سوم دور برگشت، ابتدا ووشوکاران تیم هیئت ووشو تهران با تیم بانوان گاز مازندران رقابت می‌کنند، سپس تیم ووشو فولاد ماهان سپاهان با هیئت ووشو مرکزی پیکار خواهد کرد و تیم هیئت ووشو همدان به مصاف هیئت ووشو کرمانشاه می‌رود.

در حال حاضر تیم ووشو گاز مازندران با 18 امتیاز در صدر قرار دارد، فولاد ماهان سپاهان با 15 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده و تیم بانوان هیئت ووشو تهران با 9 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول