اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه دور برگشت رقم خورد

پیروزی بانوان قمی با ماهان اصفهان در لیگ برتر ووشو

خبرگزاری فارس: بانوان ووشوکار قمی همراه با تیم ماهان اصفهان در لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور روند موفقیت‌های خود را ادامه دادند.

پیروزی بانوان قمی با ماهان اصفهان در لیگ برتر ووشو

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات هفته‌های دوم و سوم از دور برگشت پیکارهای لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور به انجام رسید که با دو پیروزی برای تیم‌های صدرنشین گاز مازندران و فولاد ماهان همراه بود.

این رقابت‌ها همچون هفته‌های گذشته در آکادمی ووشو تهران برگزار شد که در ترکیب تیم ووشو بانوان فولاد ماهان سپاهان اصفهان، پریسا حیدری و خدیجه رضایی دو بانوی ووشوکار قمی (مدال‌آوران مسابقات جهانی ویتنام در سال 2011) نیز حضور داشتند و ماهان موفق به کسب دو پیروزی مقابل حریفان خود شد.

در هفته دوم این رقابت‌ها، هیئت ووشو استان مرکزی با حساب 9 بر یک نتیجه را به گاز مازندران تیم صدرنشین این مسابقات واگذار کرد، تیم بانوان هیئت ووشو تهران 10 بر صفر مقابل کرمانشاه برنده شد و فولاد ماهان تیم دوم جدول 10 بر صفر هیئت ووشو همدان را از پیش رو برداشت.

در هفته سوم نیز گاز مازندران با حساب هشت بر دو از سد هیئت ووشو تهران گذشت تا با 24 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند و تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و هیئت ووشو همدان نیز با نتایج مشابه 10 بر صفر به ترتیب تیم‌های بانوان هیئت ووشو مرکزی و کرمانشاه را شکست دادند.

در پایان هفته سوم از دور برگشت این مسابقات هم‌اکنون تیم ووشو بانوان گاز مازندران با 24 امتیاز صدرنشین است و تیم ووشو بانوان فولاد ماهان سپاهان اصفهان با حضور بانوان ووشوکار قمی با 21 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

این در حالی است که تیم بانوان هیئت ووشو تهران با 12 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است، تیم بانوان هیئت ووشو همدان با شش امتیاز چهارم است، تیم هیئت ووشو کرمانشاه با چهار امتیاز و هیئت ووشو مرکزی با یک امتیاز مکان‌های بعدی جدول را در اختیار دارند.

امسال مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم به صورت دوره‌ای رفت و برگشت و به طور متمرکز در سالن آکادمی ووشو استان تهران برگزار می‌شود که در آن تیم‌های هیئت ووشو استان مرکزی، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، هیئت ووشو کرمانشاه، گاز مازندران، هیئت ووشو استان تهران و هیئت ووشو همدان عضویت دارند.

رقابت‌های هفته‌های دوم و سوم از دور برگشت لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور در حالی با جدال مدعیان قهرمانی یعنی گاز خوزستان و فولاد ماهان سپاهان اصفهان به پایان رسید که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون ووشو، هفته پایانی (چهارم و پنجم دور برگشت) روز یازدهم اسفند ماه در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول