اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مشکلات مالی

ووشو گیلان در مسابقات لیگ شرکت نکرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو گیلان گفت: مشکلات مالی مانع از حضور تیم ووشو گیلان در مسابقات لیگ کشور شد.

ووشو گیلان در مسابقات لیگ شرکت نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید امیر نوری‌سادات عصر امروز در جمع هیئت ووشوی استان از عدم حضور تیم ووشوی گیلان به دلیل مشکلات مالی از رقابت‌های لیگ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تیم هیئت ووشو گیلان امسال به دلیل عدم تامین منابع مالی نتوانست در فصل جدید لیگ حضور یابد، اظهار داشت: هیئت ووشو گیلان در سال گذشته و بدون حامی مالی موفق به کسب عنوان سومی در مسابقات لیگ ووشو کشور (جام ستارگان برتر) شد، اما به دلیل عدم تامین منابع مالی در فصل جدید نتوانست در لیگ برتر حضور یابد.

وی ادامه داد: در فصل گذشته از نظر هماهنگی لازم برای انعکاس بردها و مقام‌های کسب شده توسط تیم گیلان نسبت به دیگر تیم‌ها توسط روابط عمومی فدراسیون با رسانه‌ها صورت نگرفت و این امر موجب رنجش بازیکنان و مربیان تیم ووشوی گیلان شد که خود عاملی برای عدم تمایل حامیان مالی برای سرمایه‌گذاری روی این تیم در سال جاری بود.

این مسئول گفت: امسال نیز با توجه به موارد مذکور و عدم حضور تیم ووشوی گیلان در چهار مسابقه اخیر، روابط عمومی فدراسیون اخبار مرتبط را به گونه‌ای منعکس می‌کند که نه تنها موجب رنجش و زیر سئوال رفتن مسئولان و زحمتکشان ووشو استان شده بلکه موجب بی‌اهمیت جلوه دادن افتخارات به دست آمده توسط این هیئت در سنوات گذشته و حال می‌شود.

وی اضافه کرد: این عمل روابط عمومی فدراسیون موجب  می‌شود کسانی که به دلیل بخل و تنگ‌نظری و یا کینه و عداوت به طرق مختلف سعی در ضربه زدن به این ورزش در سطح استان و کشور را دارند خرسند شوند.

نوری سادات، خطاب به رئیس فدراسیون ووشو ابراز داشت: با توجه به انعکاس موارد بالا به روابط عمومی فدراسیون انتظار می‌رفت روش متفاوتی برای انعکاس خبر عدم حضور تیم ووشو گیلان اتخاذ شود تا علاوه بر صیانت از موقعیت فدراسیون، مشکلات و موانع پیش روی این هیئت از طرف مسئولان ذی‌ربط مورد توجه قرار گیرد اما این مهم صورت نپذیرفت و دوباره این عمل در 13 بهمن جاری تکرار شد.

وی افزود: هیئت ووشو و عوامل آن در استان، همواره خود را یکی از بازوان فدراسیون ووشو می‌دانند و امسال نیز با حداقل امکانات موفق به کسب 18 مدال از مسابقات انتخابی تیم ملی شده و 13 نفر از قهرمانان ما به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

این مسئول، انعکاس مشکلات و موانع، نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت‌ها را از اهم وظایف روابط عمومی فدراسیون دانست و خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک عضو کوچک از خانواده ووشو کشور قصد زیر سئوال بردن تلاش‌های بسیار ارزنده فدراسیون را ندارم و امیدوارم روابط عمومی فدراسیون نیز در شرایط کاملا مشابه تلاش‌های استان‌ها را که با مشکلات فراوان سعی در فزونی افتخارات خود و به تبع آن فدراسیون را دارند، به نحوی شایسته انعکاس دهد.

وی اذعان داشت: تیم ووشو گیلان با توجه به افتخارات متعدد در سال‌های 89 و 90 و کسب مقام سوم لیگ برتر سال 89 که آن نیز با همت مربیان و ورزشکاران و بدون حامی مالی صورت گرفت و بیشتر هزینه آن توسط بنده تامین شد، مقرر شده بود طبق دستور مدیر کل وقت و استانداری در لیگ برتر حضور یابد.

نوری سادات، افزود: با تغییر مدیر، اداره کل ورزش و جوانان استان و پیگیری‌های مکرر توسط بنده به دلیل مشکلات مالی، منابع مقرر شده در اختیار هیئت ووشو گیلان قرار نگرفت و در مسابقات لیگ شرکت نکرد.

وی یادآور شد: به دلیل جلوگیری از مسائل حاشیه‌ای برای فدراسیون، عدم حضور تیم ووشو گیلان توسط روابط عمومی فدراسیون، به عنوان باخت‌های 12 بر صفر  منعکس شد که موجب اعتراض ووشوکاران و مربیان و دست‌اندرکاران استان است.

رئیس هیئت ووشوی گیلان، ابراز داشت: آیا اگر این اتفاق برای یک تیم لیگ برتری فوتبال که در سال گذشته مقام سوم لیگ برتر را با آن ارقام نجومی کسب کرد می‌افتاد، باز هم اینگونه سهل‌انگاری‌ها صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه وظیفه تربیت بدنی تیم‌داری در لیگ برتر نیست، اظهار داشت: بازیکنان ووشو برای اینکه بتوانند در مسابقات سال بعد موفقیت‌های خود را تکرار کنند نیاز به بازی تدارکاتی دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول