اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری مسابقات گرامیداشت دهه مبارک فجر

ووشوکاران چالوسی برای مسابقات کشوری انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: از سری مسابقات گرامیداشت دهه مبارک فجر و انتخابی اعزام به مسابقات استانی و برای راهیابی به مرحله کشوری ووشوکاران نونهال، خردسال و نوجوان چالوسی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ووشوکاران چالوسی برای مسابقات کشوری انتخاب شدند

نائب رئیس هیئت ووشو شهرستان چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: این مسابقات در بین 33 دختر و پسر در رده سنی خردسال، نونهال و نوجوان در وزن‌های منفی 20، 25، 29، 38،40، 42 و 60  برگزار شد که حسنا آزاده و فاطمه گرشاسبی در 20-، ثمین کیالاشکی، فاطمه اختیاری و مبینا اقدامی و سارا اندی در 25-، ملیکا سماکی، فاطمه ذاکری نیا، سوگند سینکایی، سارا سوری در 29-، منا سلطان ملکی، حمیده مقیمی، مینا کرمی در 38-، فاطمه طیوری و غزاله کاظمی ناصری در 42-، مریم اقدامی و محدثه عاشوری در 60-، در دختران  و امیررضا قربان‌نژاد، علی پارسا، محمدجواد تقوی در 20-، محراب کاظمی ناصری، یاسین بارانی، احسان رفیعی در 25-، امیرحسین اثباتی، سینا زال‌نژاد، زکریا حسین‌نژاد و ماهان کیادلیری در 40-، مهدی حسینلو و حسین کریم دوست در 60- در پسران حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و به رده استانی صعود کردند.

سکینه رمضانی اظهار داشت: نفرات اعزام شده به مسابقات استانی نیز خوش درخشیدند و توانستند چندین رتبه اول تا سوم را از آن خود کرده و جواز صعود به مرحله کشوری را بگیرند.

نایب رئیس هیئت ووشو شهرستان چالوس در این باره ادامه داد: در وزن 42- خانم‌ها فاطمه طیوری و غزال کاظمی ناصری، در 37- حمیده مقیمی اول، در 28- ذکریا حسین زاده اول، در 40- مونا سلطان ملکی اول، در 35- مینا کرمی اول، در 26- فاطمه ذاکری نیا اول، در 25- محراب کاظمی ناصری اول و یاسین بارانی دوم، در 56- مریم اقدامی سوم و در 25- فاطمه اختیاری سوم شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

نایب رئیس هیئت وشو شهرستان چالوس بیان داشت: این شرکت‌کنندگان از فرزندان پرسنل نیروی دریایی سپاه چالوس و باشگاه ورزشی ساتیا بودند که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول