اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان البرز خبر داد

البرز میزبان مسابقات ووشو قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان البرز از میزبانی استان البرز در مسابقات قهرمانی کشور در بخش ساندای سنتی خبر داد.

البرز میزبان مسابقات ووشو قهرمانی کشور

اسماعیل سایه‌افکن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: این رقابت‌ها در بخش بانوان و طی روزهای 27 و 28 بهمن‌ماه به میزبانی مجموعه ورزشی الزهرای شهر ماهدشت کرج برگزار می‌شود و برترین‌های کشور در آن حضور خواهند داشت.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی استان البرز در دو بخش آقایان و بانوان اشاره کرد و گفت: مسابقات آقایان در اواخر بهمن‌ماه و مسابقات بانوان در اسفندماه برگزار می‌شود و نفرات برتر و مستعد این دو رقابت به اردوی تیم منتخب استان دعوت می‌شوند.

به گفته وی برگزاری دوره عملی مربیگری درجه سه  کشوری ووشو نیز به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

* واگذاری سالن آزادگان کرج به هیئت ووشو استان البرز

سایه‌افکن در ادامه از واگذاری سالن آزادگان به این هیئت ورزشی خبر داد و گفت: سالن آزادگان در قالب ماده 88 به این هیئت واگذار شده، اما به واسطه دوری از مرکز شهر نمی‌تواند برای برنامه‌های هیئت ووشو مورد استفاده قرار گیرد با این حال از این سالن برای درآمدزایی و تأمین بودجه مورد نیاز برای در اختیار گرفتن یک سالن دیگر در مرکز شهر استفاده خواهیم کرد تا نیاز ورزشکاران ووشوکار استان و تیم‌های منتخب استان به حداقل برسد.

رئیس هیئت ووشو استان البرز در پایان با ارزیابی فعالیت‌های هیئت استان در سال 90 اذعان داشت: در مجموع اعزام‌های انجام شده به مسابقات کشوری شاهد رشد مدال‌آوری استان در دو بخش بانوان و آقایان بوده‌ایم، با این حال برای سال آینده به دنبال کسب نتایج بهتری هستیم و تلاش داریم خود را به جمع پنج هیئت برتر کشور برسانیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول