اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم و سوم دور برگشت رقابت‌های لیگ ووشو

صعود مرکزی به جمع مدعیان در لیگ دسته یک ووشو

خبرگزاری فارس: در هفته دوم و سوم دور برگشت رقابت‌های لیگ ووشو، صعود تیم هیئت مرکزی به جمع مدعیان در لیگ دسته یک ووشو قطعی شد.

صعود مرکزی به جمع مدعیان در لیگ دسته یک ووشو
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، هفته دوم و سوم دور برگشت رقابت‌های لیگ ووشو دسته یک آقایان بعد از ظهر امروز در آکادمی ووشو برگزار شد که به صعود تیم مرکزی به جمع مدعیان انجامید و رقابت تنگاتنگ تیم‌های قم و خراسان رضوی را در پی داشت.
تیم هیئت مرکزی با شکست تیم دوم جدول توانست به رده سوم جدول صعود کند و همچنان شانس قهرمانی داشته باشد.
در این مسابقات دو تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در لیگ برتر ووشو را به دست خواهند آورد.
این رقابت‌ها با حضور پنج تیم به طور رفت و برگشت و به صورت متمرکز و دوره‌ای در تهران برگزار شد که نتایج در هفته دوم رقابت‌ها به این ترتیب شینگ‌یی‌چوان پنج، هیئت ووشو مرکزی هشت و هیئت ووشو قم پنج، هیئت ووشو خراسان رضوی هشت به دست آمد.
نتایج به دست آمده در هفته سوم دور برگشت این رقابت‌ها نیز شینگ‌یی‌چوان پنج، هیئت ووشو مرکزی هشت و هیئت ووشو قم پنج، هیئت ووشو خراسان رضوی هشت بود.  
به این ترتیب در پایان هفته سوم دور برگشت و در حالی که دو هفته دیگر به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تیم قم کماکان با 12 امتیاز و تفاضل 19+ صدرنشین است، خراسان رضوی هم با 12 امتیاز و تفاضل 10+ دوم است، نماینده استان مرکزی با ثبت دو پیروزی متوالی 12 امتیازی شد و با تفاضل 5+ در جایگاه سوم قرار گرفت.
گفتنی است در پایان این مسابقات بهترین‌های لیگ معرفی شدند که در این بین نام یک مربی و ورزشکار و همچنین تیم هیئت ووشو اراک دیده می‌شود.
در این مسابقات فنی‌ترین تیم؛ مرکزی، تیم اخلاق؛ لرستان، بهترین سرپرست؛ ادیب‌نژاد از قم، پر امتیازترین بازیکن تالو؛ محمد عقیلی از مرکزی، پر امتیازترین بازیکن ساندا؛ فردین نوروزی از خراسان رضوی و بهترین مربی؛ حبیبی از مرکزی شناخته شدند.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول