اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی

مراکز فنی‌وحرفه‏ای دماوند توسعه می‏یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از برپایی متمرکز آیین روز معلم در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال تولید ملی، مراکز فنی‌وحرفه‏ای دماوند توسعه می‏یابد.

مراکز فنی‌وحرفه‏ای دماوند توسعه می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سیدقاسم حسینی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در زمینه تحقق منویات مقام عظمای ولایت در قالب نام‏گذاری هر سال وجود نیروهای انسانی ولایی، انقلابی و کارآمد است.

وی ادامه داد: بهترین منابع برای ساخت و پرداخت چنین نیروهای ولایت‏مدار و در اصطلاح پا به کاری معلمان و دانش‏آموزان حاضر در بدنه آموزش و پرورش هستند.

حسینی از تشکیل کارگروه تخصصی "سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" در اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند تصریح کرد: قصد و هدف از تشکیل این کارگروه، رشد، تعالی و نهادینه‏سازی فرهنگ سود جستن از تولیدات داخلی و همچنین اشاعه فرهنگ کار و کارآفرینی در میان نسل جوان جامعه است.

وی با ارائه گزارشی از توسعه مراکز عملی کارآفرین شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مجموعه خدوم، ولایی و انقلابی آموزش و پرورش شهرستان دماوند، توسعه مراکز فنی‌وحرفه‏ای است تا در سایه آن اشتغال آینده فرزندان این مرز و بوم تامین شود.

حسینی ادامه داد: علاوه بر این در روزهای آینده توفیق افزوده شدن مدرسه‏ای به عنوان ضمیمه مدرسه نمونه‏ دولتی نیز در شهرستان دماوند برای ایجاد فضای رقابتی علمی محقق می‏شود.

این مسئول اضافه کرد: توسعه هنرستان کشاورزی شهرستان دماوند با تولید سالانه 2 هزار تن سیب نیز در دستور کار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند قرار دارد.

وی با اشاره به برخی حوزه‏های فعالیت‏های فرهنگی این نهاد در سال جاری متذکر شد: علاوه بر مباحث اقتصادی، سایر حوزه‏های فرهنگی همچون مطالعه، عفاف و حجاب، نماز و توجه اولیا و به روند تربیتی دانش‏آموزان نیز مدنظر قرار می‏گیرد.

حسینی از برپایی متمرکز آیین هفته معلم در شهرستان دماوند خبر داد و اذعان داشت: بر اساس برنامه‏های از پیش تعیین شده آیین روز معلم سال 91 شهرستان دماوند همچون سال گذشته به صورت متمرکز با حضور 2 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول