اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

حمایت از تولید ملی زمینه پیشرفت را فراهم می‏سازد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: پیروی از فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، زمینه شکوفایی و پیشرفت را فراهم می‏سازد.

حمایت از تولید ملی زمینه پیشرفت را فراهم می‏سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علیرضا قاسمی‏فرزاد با اشاره به اهمیت بحث تولید ملی در شکوفایی  کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در آغازین لحظات هر سال، شعاری را برای پیشرفت و مقابله با توطئه‏های دشمنان به مردم و مسئولان ابلاغ می‏دارند تا مسئولان و مردم جامعه متناسب با جایگاه و مسئولیت خود، برای تحقق این شعار تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند حمایت از تولیدکنندگان را در رشد اقتصاد کشور بسیار مهم دانست و بیان کرد: حمایت از تولیدکنندگان به ویژه تولیدکنندگان نوپا و یا تولیدکنندگانی که تلاش می‏کنند تولیدات خود را با استانداردهای ملی، منطقه‏ای و جهانی منطبق کنند، ضروری است.

قاسمی‏فرزاد با بیان اینکه سرمایه‏گذاری در راستای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه، می‏تواند زمینه تولید ملی و حمایت از کار را افزایش دهد، تصریح کرد: در شرایطی که به ‌طور مرتب تهاجم قدرت‌های سلطه علیه کشورمان وجود دارد و انواع تهدیدها و تحریم‌ها اعمال می‌شود، توجه به سرمایه‌گذاری در زمینه اشتغال و افزایش تولید داخلی یک ضرورت عمده است.

وی ادامه داد: در ایران اسلامی با توجه به منابع سرشار و ظرفیت‏های بالا نیز فرصت‌های بی‏شماری برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که می‏توان به بخش‏هایی چون کشاورزی، صنایع و معادن و صنایع تبدیلی اشاره کرد.

فرماندار دماوند افزود: مسئولان و دستگاه‌های دولتی و خصوصی در کشور در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب لازم است برنامه‌های خود را در راستای حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مشخص کنند.

وی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب همه بخش‏های اقتصادی، تولیدی و خدماتی باید با حمایت از تولید داخلی، کار و سرمایه ایرانی جامعه را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دهند.

قاسمی‏فرزاد تحریم‏ها را فرصتی مناسب برای رسیدن ایران به عصری طلایی در اقتصاد و خودکفایی کامل عنوان و خاطر نشان کرد: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" فرصت مناسبی برای رونق بخشیدن به تولید و حمایت از کار در کشورمان است که تحقق این شعار حرکت چرخه تولید ثروت و ارزش‌آفرینی تولیدات ملی را تندتر می‌کند.

وی نقش مردم را نیز در رونق تولید و شکوفایی اقتصاد ملی بسیار تاثیرگذار دانست و بیان کرد: استقبال از کالاهای ایرانی توسط مردم می‏تواند رونق در بخش تولید را نیز توسعه بخشد که انتظار می‌رود هموطنان با حمایت از کالاهای داخلی این مهم را تحقق بخشند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول