اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با داشتن 500 واحد صنعتی

ساوه در سال تولید ملی وظیفه سنگین‌تری دارد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار مرکزی گفت: با توجه به اینکه شهرستان ساوه افتخار میزبانی بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور با حدود 500 واحد صنعتی را دارد وظیفه و رسالت ما را در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سنگین‌تر می‌کند.

ساوه در سال تولید ملی وظیفه سنگین‌تری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌محمد گلستانی‌فرد عصر یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساوه در سال 1391 که در فرمانداری ویژه شهرستان ساوه برگزار شد، با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از واحدهای صنعتی شهرستان ساوه در راستای رفع نیازهای مردم فعالیت دارند اظهار داشت: وظیفه مردم و مسئولان در سال جدید این است که نسبت به خرید و تامین نیازهای خود از طریق تولیدات شهر صنعتی که تولید داخلی است اقدام کرده و دیگر هموطنان را نیز نسبت به این مهم تشویق و ترغیب کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی شاهد افزایش 35 درصدی مسافران نوروزی بودیم عنوان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی 5 میلیون و 800 هزار مسافر نوروزی از شهرستان ساوه عبور کردند و بالغ بر 8 هزار نفر در ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش ساوه پذیرش شدند.

فرماندار شهرستان ساوه متذکر شد: با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های مرتبط و مسئول در ایام نوروز و اتخاذ تدابیر لازم شاهد کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای و فوتی در سطح شهرستان بودیم.

گلستانی‌فرد در پایان از واگذاری تمامی پروژه‌های مسکن مهر به متقاضیان تا تیر ماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول