اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام قرائتی:

کمر دشمنان را با حمایت از تولید ملی بشکنیم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید با حمایت از تولید ملی کمر دشمنان را بشکنیم.

کمر دشمنان را با حمایت از تولید ملی بشکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام محسن قرائتی ظهر امروز در جمع فرهنگیان استان خراسان شمالی اظهار داشت: برای رسیدن به تولید ملی نباید از جنس خارجی مصرف کرد تا از تولید داخلی حمایت شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه معلمی رسالت انبیاء و فرشتگان است، تصریح کرد: معلم خوب کسی است که دلسوز بوده تا کلامش اثر گذار باشد.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی خطاب به فرهنگیان با بیان اینکه شغل معلمی بسیار با ارزش است بنابراین آن را با هیچ چیز عوض نکنید، گفت: معلم روی انسان و انسان‌سازی کار می‌کند و کار با انسان هیچ محدودیتی ندارد و تا بی‌نهایت پیش می‌رود.

وی افزود: در فرهنگ قرآن فارغ‌التحصیل نداریم بنابراین معلمان نباید خود را محدود به لیسانس و فوق لیسانس کنند بلکه همواره باید به دنبال ارتقا سطح علمی خود باشند.

قرائتی یادآور شد: در اسلام، آزادی در چارچوب دین و قانون الهی وجود دارد و آزادی مطلق مربوط به حیوانات است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: نباید کارهای غلط را توجیه کنیم زیرا توجیه حماقت، تضعیف نظام و خیانت است.

وی با بیان اینکه با سوادترین افراد جامعه در مقابل ساده‌ترین کلمات قرآن احساس عجز و ناتوانی می‌کنند، افزود: از این رو لازم است جلسات تفسیر قرآن در بین فرهنگیان به صورت دائمی برقرار شود.

استاندار خراسان شمالی هم در این نشست گفت: فرهنگیان در خصوص تحقق شعار مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی نقش بسیار اساسی دارند.

ابوطالب شفقت مهم‌ترین گام در تحقق پیام رهبر معظم انقلاب را فرهنگ سازی عنوان کرد و گفت: روحانیون و فرهنگیان نقش مهمی در تحقق این پیام دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد تا فرهنگ تولید، کار و سرمایه گذاری در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: برای استفاده از تولیدات داخلی، نیازمند حمایت روحانیون، فرهنگیان، نخبگان و اهالی مطبوعات و رسانه هستیم تا با انجام یک کار فرهنگی گسترده در راستای تحقق این شعار گام‌های موثری برداریم.

وی یادآور شد: هم‌زمان با فرهنگ سازی در این زمینه، باید از تولید داخلی برای تولید کالاهای مورد نیاز مردم و افزایش تولیدات کنونی حمایت کرد.

انتهای پیام/و۱۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول