اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

دانشگاه‌ها با ارائه طرح‌ ،شعار تولید ملی را عملیاتی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جیرفت گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با ارائه طرح‌ها و نظرات دولت را در عملیاتی کردن شعار تولید ملی یاری کنند.

دانشگاه‌ها با ارائه طرح‌ ،شعار تولید ملی را عملیاتی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان مجید خزاعی صبح امروز در نخستین جلسه مدیران گروه‌های آموزشی این واحد در سال جاری به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه‌ها می‌توانند با ارائه طرح‌ها و نظرات دولت را در عملیاتی کردن شعار سال جاری یاری کنند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه را مبدأ همه تحولات دانست، افزود: در راستای این نامگذاری توسط مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها می‌توانند نقش زیربنایی در اداره و پیشرفت کشور داشته باشند.

خزاعی تصریح کرد: سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر اساس سیاست‌های کلی نظام، طبق بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری شده است و می‌طلبد دانشگاه‌ها محور اصلی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را با این رویکرد انجام دهند.

وی رشد و پیشرفت همه‌جانبه دانشگاه را در فضای وحدت و همدلی دانست و خاطرنشان کرد: آموزش به عنوان رکن اصلی دانشگاه است و تمام حوزه‌های دیگر در راستای رسیدن این حوزه به اهداف نقش اساسی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جیرفت گفت: کمیته نظارت و ارزیابی در حوزه آموزش دانشگاه تشکیل شود و مدیران گروه باید بر حوزه کاری خود اشراف کامل داشته باشند.

خزاعی ابراز داشت: دانشجویان باید پویایی و بالندگی حوزه آموزش را احساس کنند و دست‌اندرکاران این حوزه با ایجاد تعامل با سایر قسمت‌ها برای رفع نقایص و توسعه کیفی آموزش تلاش کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول