اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

پیوست فرهنگی در سال تولید ملی با جدیت دنبال شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در دیدار با استاندار استان گفت: در سال تولید ملی پیوست فرهنگی باید با جدیت هر چه تمام تر انجام شود.

پیوست فرهنگی در سال تولید ملی با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در دیدار با استاندار کردستان اظهار کرد: با توجه به ضرورت پیوست فرهنگی در عرصه‌های تولیدی، صنعتی، اقتصادی، خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به این مهم و در نظر گرفتن شاخص‌های فرهنگی و بازخوردهای فرهنگی اجتماعی طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی و تولیدی شد. وی از استاندار کردستان خواست که در خصوص انتقال پیوست فرهنگی به مدیران استان تدابیر لازم را اتخاذ کنند و در نخستین جلسه شورای اداری استان موضوع پیوست فرهنگی توسط کارشناسان مطرح و تبیین شود.

وی همچنین ضمن تقدیر از مساعدت استاندار استان در خصوص اعتبارات و تخصیص اعتبار شاخص‌های فرهنگی استان به این اداره کل گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از محل اعتبارات ارتقا را ارائه داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار امیدواری کرد با استمرار کمک‌های مسئولان شاهد تحول گسترده‌تری در حوزه فرهنگ دینی در استان باشیم.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری همچنین گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی و کاستی‌های موجود ارائه داد و مسائل و مشکلات و همچنین تسریع روابط پروژه‌های عمرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

* ضرورت تبیین آثار و دستاوردهای منفی قاچاق کالا در تولید ملی

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین بر ضرورت تبیین آثار و دستاوردهای منفی قاچاق کالا در تولید ملی تاکید کرد.

صفی‌یاری بیان کرد: نقاط مرزی استان در سال تولید ملی نیاز به مدیریت دارد و باید برای جلوگیری از قاچاق کالا تلاش کرد.

وی افزود: رها کردن مرزهای استان به ویژه با توجه به پدیده قاچاق کالا با اهداف سال تولید ملی منافات دارد و هر مانعی که بر سر راه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی وجود دارد باید برداشته شود.

* مشکلات اعتبارات پروژه‌های عمرانی برطرف می‌شود

استاندار کردستان هم ضمن تقدیر از فعالیت‌های موفقیت آمیز اداره کل تبلیغات اسلامی استان در عرصه‌های مختلف قول مساعدت داد که با پیگیری‌های لازم و جدی دغدغه کسری اعتبارات برنامه‌های پروژه‌ای عمرانی سال 90 برطرف شود.

علیرضا شهبازی همچنین ضمن تقدیر از پیشنهاد اعلام شده بر پیگیری پیوست فرهنگی در عرصه‌های مختلف با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد.

* نیاز احداث خانه‌های عالم در طرح‌های مسکن مهر کردستان

معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان احداث خانه‌های عالم در طرح مسکن مهر استان را امری ضروری بیان کرد.

حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی نیز در این دیدار اظهار کرد: به منظور انتقال پیام‌های دینی و ترویج فرهنگ دینی نیاز است که در هر بلوک مجموعه مسکن مهر یک خانه عالم احداث شود.

وی بیان کرد: با استقرار روحانی در مجموعه مسکن مهر استان سوالات شرعی و دینی مردم در حوزه دین و ترویج و فضائل اخلاقی پاسخ داده می‌شود.

در این دیدار مقرر شد با همکاری استانداری و اداره تبلیغات اسلامی کردستان همایش‌هایی در خصوص تبیین آسیب‌های قاچاق کالا در تولید ملی اجرا شود.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول