اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

رسانه‌ها برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: رسانه‌ها برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی کنند.

رسانه‌ها برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد خرم‌روز امشب در نشست شورای اداری آبپخش با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی افزود: بدون تردید فرهنگ‌سازی در حمایت از تولید ملی امر مهم و ارزشمندی است و از متولیان فرهنگی و رسانه‌ها انتظار داریم در این عرصه ورود کنند.

بخشدار آبپخش در ادامه با اشاره به وضعیت روستاهای آبپخش خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم در ساماندهی روستاها و بویژه در توسعه راه‌های روستایی تلاش خوبی داشته و در این بخش نیز این امر به شکل مطلوبی انجام شده است.

خرم‌روز تصریح کرد: احداث راه‌های روستایی به منظور دستیابی آسان روستاییان به شهرها و استفاده از امکانات شهری از رویکردهای مهم مسئولان بخش و شهرستان است.

وی اضافه کرد: احداث راه روستایی در بنه‌عباس و گناوکان و مشفق‌آباد و تسطیح راه این روستاها برای اتصال به مرکز بخش و شهرستان در دستور کار قرار دارد.

بخشدار آبپخش گفت: این راه روستایی به طول 12 کیلومتر در دست اجراست که 50 درصد زیرسازی این راه انجام گرفته و البته نارضایتی شورای روستاها را در پی داشته که امیدوار هستیم با تسریع در احداث این راه روستایی بتوانیم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

خرم‌روز از عدم پاسخگویی پیمانکاران انتقاد کرد و افزود: پیمانکاران باید به مسئولان پاسخگو باشند و نباید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند، چرا که مردم مرتبا پیگیر پروژه‌ها هستند و پیمانکاران نباید کار را نیمه کاره رها کنند.

وی اذعان داشت: احداث چند پل در مسیر راه‌های روستایی و جابجایی چند پل در مسیر روستاهای بخش باید در دستور کار پیمانکار قرار گیرد.

خرم‌روز بیان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه روستاها استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول