اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

تولید ملی در پرتو امنیت پایدار به دست می‌آید

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت:، تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در پرتو امنیت پایدار محقق می‌شود.

تولید ملی در پرتو امنیت پایدار به دست می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، روح الامین قاسمی بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به ضرورت تامین امنیت به عنوان نیاز اساسی بشر تصریح کرد: تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی که در طلیعه سال 91 از سوی مقام معظم رهبری عنوان شد با تثبیت امنیت پایدار به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه اگر احساس امنیت و تامین امنیت در همه ابعاد سیاسی،اجتماعی و اقتصادی به درستی انجام نشود در مسیر تولید گره‌های بسیاری ایجاد خواهد شد و نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت آشکار است.

قاسمی افزود: ما افتخار می‌کنیم که دژ محکم مردمی که 15 خرداد 42 و 22 بهمن 57 را خلق کردند و به ما عزت و قدرت دادند، باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، نیروی انتظامی را زینت ولایت دانست و ادامه داد: این نهاد هرگز در اطاعت از ولایت که سکاندار کشتی جامعه ولایی است، تردید نکرد .

این مسئول یادآور شد: مردم با زحمات نیروی انتظامی که ضامن تامین امنیت آنان در هوا و زمین هستند قوام می‌یابند.

قاسمی تعداد کارکنان فعال فرماندهی انتظامی مازندران در تعطیلات نوروز 91 در استان مازندران را 12 هزار نفر ذکر و خاطرنشان کرد: 250 پلیس راهور در ایام نوروز برای تامین امنیت راه‌های مازندران به کار گرفته شدند.

به گزارش فارس، در این مراسم محمدرضا قدمی در جایگاه سرتیپ دومی به مدت سه سال فرماندهی نیروی انتظامی قائمشهر را برعهده گرفت و قنبر حبشی با حکم بازنشستگی از این سمت تودیع شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول