اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

بهداشت و درمان بستر تحقق تولید ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: بهداشت و درمان بستر لازم برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

بهداشت و درمان بستر تحقق تولید ملی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ماشاءالله احمدی صبح امروز در آیین ویژه هفته سلامت در مدرسه شهید مدرس دیلم اظهار داشت: با توجه به شعار امسال که بنام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، یکی از بسترهای لازم مسیر توسعه به سوی ایجاد و توسعه سرمایه و کار ایرانی در جامعه بهداشت و درمان است.

احمدی افزود: مجموعه بهداشت و درمان باید تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی و ارتقای سلامت در جامعه و تربیت انسان‌هایی سالم با تفکر ایرانی و اسلامی به کار گیرند.

امام جمعه دیلم نیز در این مراسم گفت: سلامتی فقط بعد جسمانی نیست و تعریف سلامت کامل یعنی سلامت جسمی روانی و اجتماعی و جامعه‌ای سالم است که انسان‌هایی سالم و تندرست داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی‌بوشهری افزود: خداوند در قرآن کریم بعد از بندگی خدا نیکی به پدر و مادر و احترام به آنها در دوران پیری را توصیه کرده است.

حسینی‌بوشهری اضافه کرد: بی‌احترامی نکردن به والدین، تندی نکردن با آنها، خوشرویی در مقابل خشم با آنها و خدمت کردن به والدین را از وظایف فرزندان نسبت به والدین عنوان کرد.

وی در ادامه سه سوال برای دانش‌آموزان مطرح کرد و مقرر شد به سه نفر از دانش‌آموزانی که جواب صحیح را بنویسند به قید قرعه سه جایزه از طرف فرمانداری، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت اهدا شود.

مدیر آموزشگاه شهید مدرس نیز گفت: این آموزشگاه با 320 دانش‌آموز و 10 کلاس درس و 30 نفر کادر آموزشی پرجمعیت‌ترین آموزشگاه در شهرستان دیلم است.

عباس امید از حسن انتخاب مدیریت شبکه بهداشت برای انتخاب مدرسه مدرس برای برگزاری مراسم هفته سلامت تشکر کرد و افزود: مدرسه مدرس با تمام توان و پرسنل خود آماده انجام هرگونه همکاری در زمینه برگزاری جلسات آموزشی و مناسبت‌های بهداشتی با شبکه بهداشت است.

در ادامه این مراسم از پدر بزرگوار دانش‌آموز شهید غلامرضا فرجادی و نجات ترک‌زاده سالمند بازنشسته آموزش و پرورش تجلیل شد.

دو میان وعده سالم و غیر سالم که از سوی واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت آماده شده بود در این مراسم در معرض دید دانش‌آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول