اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد فیروزکوه:

جوانان ایرانی در تحریم هم به موفقیت‏های علمی دست می‏یابند

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: جوانان این مرز و بوم ثابت کردند که در فضای تحریم هم می‏توانند به بالاترین موفقیت‏های علمی در جهان دست پیدا کنند.

جوانان ایرانی در تحریم هم به موفقیت‏های علمی دست می‏یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران خسرو عزیزی پیش از ظهر امروز در مراسم جشنی که به مناسبت روز ملی فناوری هسته‏ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد اظهار کرد: جوانان دانشگاهی این مرز و بوم ثابت کردند که در فضای تحریم هم می‏توانند به بالاترین موفقیت‏های علمی در جهان دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: دشمنان قسم‏خورده این نظام اسلامی هم به همین علت سخت‏ترین فشارها را از تحریم گرفته تا ترور و تهدید به کار می‌بندند.

عزیزی بیان کرد: این در حالی است که دشمنان ما هیچ‏گاه موفق نشده‏اند تا در عزم ملی این ملت به‌پاخاسته در احیای حق قانونی‌ خود کوچک‏ترین خللی وارد کنند.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و از اعضای هیئت علمی این دانشگاه اضافه کرد: دستیابی به چرخه تولید سوخت هسته‏ای یک تکنولوژی است که تنها چند کشور انحصارطلب آن را دارا هستند و این کشورها نمی‏خواهند تا انحصار علمی تولید سوخت هسته‏ای از دست آنها خارج شود.

عزیزی تاکید کرد: به همین علت این کشورها با بهانه‏های واهی با جوانان و ملت غیور ما این‌گونه برخورد می‏کنند و خون عزیزترین مردم ما را به زمین می‏ریزند.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‏ای و تبریک به ملت و جامعه دانشگاهی ایران اسلامی افزود: مردم ما هیچ‏گاه از تهدیدها نهراسیده‏اند و پای آرمان‏های والای امام (ره) و شهیدان گلگون‏کفن ایران اسلامی تا پای جان ایستاده‏اند و این را در همه عرصه‏ها به اثبات رسانیده‏اند.

در این مراسم جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با اجتماع در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) این دانشگاه ضمن گرامیداشت زحمات و ایثارگری‏های دانشمندان هسته‌ای کشورمان در دستیابی به موفقیت‏های علمی گسترده هسته‏ای، یاد و خاطره شهیدان هسته‏ای کشور را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول