اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

اعتماد‌سازی ملی اثر تحریم‌های خارجی را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها از طرف دولت‌های خارجی مورد تحریم قرار گرفته است، اما با اعتماد‌سازی انجام شده توسط مسئولان اثر این تحریم‌ها از بین می‌رود.

اعتماد‌سازی ملی اثر تحریم‌های خارجی را خنثی می‌کند

نیره اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سه مقوله مردم، رهبری و پاسداری از احکام  اسلامی دلیل اصلی پیروزی نظام اسلامی در انقلاب ایران بود.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های کنونی با تدبیرهای رهبری و با حمایت مردم از رهبری و قوانین اسلامی شکل گرفت، تصریح کرد: تا زمانی که حمایت مردم از حکومت و رهبری ادامه پیدا کند، هیچ‌گونه تهدیدی متوجه این کشور نمی‌شود و دشمنان راه به جایی نمی‌برند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: البته همواره از طرف کشور‌های خارجی برای جمهوری اسلامی ایران تهدید‌های مختلفی وجود داشته است، اما حضور مردم و پشتیبانی آنها از این حکومت همیشه چنین مشکلاتی را خنثی کرده است.

وی بیان داشت: حضور مردم در شرایط حساس کشور از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی، علی‌رغم تمام مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، قدرشناسی رهبر معظم انقلاب را نیز دربر داشته است که این مقوله نشان از دوجانبه بودن این اعتماد است.

اخوان با بیان اینکه در بین مردم گلایه‌هایی برای مشکلات موجود در جامعه از جمله گرانی وجود دارد، تأکید کرد: اما در لحظات حساس سیاسی کشور مردم ایران همواره پشت ‌سر حکومت خود بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هدف از انقلاب اسلامی ایران استقلال و آزادی است، اظهار داشت: این شعار همواره باید سرلوحه کاری همه ما قرار گیرد که لازمه رسیدن به این اصول نیز اجرای عدالت است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی‌ که زمینه اجرای عدالت گسترده شود، گام‌های قوی‌تر و بهتری به سمت جلو برداشته می‌شود.

وی تأکید کرد: با از بین رفتن مشکلاتی مانند فرقه‌نگری در جامعه و اجرای عدالت و اعتماد‌سازی در بین مردم دشمنان جمهوری اسلامی روی پیروزی را نمی‌بینند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول