اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

تولید ملی تحریم اقتصادی را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تحریم اقتصادی را خنثی می‌کند.

تولید ملی تحریم اقتصادی را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان اظهار داشت: شعار سال مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران سطح ملی و بین‌المللی انتخاب می‌شود و معظم‌له با در نظر گرفتن تمام شرایط حاکم بر جامعه، جهان اسلام و سطح بین‌المللی و با عنایت به دوراندیشی که دارند تصمیمی هوشمندانه و مدبرانه می‌گیرند که توجه به آن به سعادت فردی و اجتماعی‌مان کمک می‌کند و باعث عزت و آبروی بیشتر نظام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی به صراحت اعلام کرده است آخرین راهکار مقابله با مردم و حکومت جمهوری اسلامی ایران تحریم اقتصادی و جنگ اقتصادی است و همه توان کشورهای غربی وابسته به استکبار جهانی و صهیونیست در این مسیر به کار گرفته خواهد شد تا جمهوری اسلامی ایران از اهدافش دور بماند، لذا باید با هوشیاری اجازه نتیجه‌گیری را از دشمن بگیریم.

فرماندار رامیان تصریح کرد: با توجه به مطالعات انجام شده به ازای هر یک میلیارد دلار کالای قاچاقی که وارد کشور می‌شود 100 هزار فرصت شغلی از دست می‌رود به همین خاطر با استفاده از کالاهای تولید شده در داخل کشور که نتیجه تلاش کارگران ایرانی و سرمایه‌گذاری در داخل کشور است باید فضای کار و اشتغال را تقویت کنیم تا به خودکفایی کامل برسیم و دشمن را از اهداف شیطانی‌اش دور کنیم.

سمیعی اضافه کرد: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که از اولویت‌های کاری دولت در سال جدید است یک گام محکم برای شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی محسوب می‌شود که امید می‌رود با تعامل و همکاری قوای سه‌گانه و تحت فرمان رهبری به بهترین شکل ممکن عملی شود.

وی با اشاره به طرح و برنامه‌های زیربنایی دولت در بخش کشاورزی استان گلستان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی اذعان داشت: تزریق اعتباری 193 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی با سود پایین هفت درصد و اجرای طرح و برنامه‌های مطالعه شده با هدف علمی کردن کشاورزی و استفاده از کشاورزی مکانیزه می‌تواند نوید یک سال خوب و پربرکت را برای کشاورزان به همراه داشته باشد.

فرماندار رامیان از تشکیل کارگروه کشاورزی به منظور پیگیری طرح و برنامه‌های بخش کشاورزی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در نظر داریم ماهانه دو جلسه با حضور اعضا این کارگروه برگزار کنیم و ضمن ارسال نتیجه جلسات و برنامه‌های انجام شده به استان گامی محکم و اساسی برای تقویت کشاورزی شهرستان برداریم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول