اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه و دانشگاه در گلستان:

حمایت از سرمایه ایرانی ابزاری برای مقابله با تحریم‎هاست

خبرگزاری فارس: مدرس حوزه و دانشگاه در استان گلستان گفت: حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی ابزاری برای مقابله با تحریم‎هاست.

حمایت از سرمایه ایرانی ابزاری برای مقابله با تحریم‎هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام حسن رمضان‌پور در جمع دانشجویان استان اظهار داشت: باید یک بسیج عمومی در حمایت از تولیدات داخلی صورت بگیرد تا بتوانیم در همه زمینه‎ها به مرحله شکوفایی و خودکفایی برسیم.

وی با بیان اینکه نامگذاری هر سال تحت عنوانی جدید به معنای این نیست که شعارهای سال قبل به فراموشی سپرده شوند خاطر نشان کرد: پیام هر سال تلنگری به مردم و مسئولان است که بهتر از گذشته در صحنه اجتماع حاضر شوند.

مدرس حوزه و دانشگاه در گلستان اذعان کرد: بی‎توجهی به حمایت از تولیدات داخلی سبب تقویت بیگانگان و تضعیف نیروی انسانی خودی است.

رمضان‌پور بیان داشت: اگر همه ما در راستای این شعار قدم برداریم مسلما موفقیت با ما خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نیز وظیفه دارند تا در حمایت از تولیدات داخلی در مردم رغبت ایجاد کنند متذکر شد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی باعث دلگرمی بیشتر در تولیدکنندگان می‎شود و به نوعی ارج نهادن به تولیدات داخلی است.

مدرس حوزه و دانشگاه در گلستان ابراز داشت: تولیدکنندگان وظیفه دارند تا با ارائه کالای باکیفیت، بازار تقاضا را گسترش دهند تا در پایان سال شاهد محقق شدن فرامین رهبری و سربلند بیرون آمدن مردم و مسئولان در آزمون دیگری باشیم.

رمضانپور با اشاره به اینکه کار و تلاش، انسان را به موفقیت رهنمون می‎کند اظهار داشت: تلاش و کوشش انسان را به حرکت و نشاط دعوت می‎کند و وسیله خوبی برای اشتغال جسمی و روحی افراد تلقی می‎شود بنابراین همه ما وظیفه داریم تا با سعی و تلاش به آنچه می‎خواهیم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول