اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

با تفکر جهاد اقتصادی موازنه را در تحریم‌ها به نفع خود عملی کردیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: با تفکر جهاد اقتصادی، موازنه را در تحریم‌ها به نفع خود عملی کردیم.

با تفکر جهاد اقتصادی موازنه را در تحریم‌ها به نفع خود عملی کردیم

مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین مناطق در صنعت نفت کشور است و باید با همت و تلاش بیشتر و با مجاهده اقتصادی برای توسعه این منطقه اهتمام ورزیم.

وی افزود: جایگاه اساسی تولید ملی در منطقه ویژه پارس است و امسال در بحث تولید ملی تمام همت و تلاش خود را به کار می‌گیریم که یک پشتیبانی خوبی ایجاد کنیم تا افزایش بهره‌وری داشته باشیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خاطر نشان کرد: سند راهبردی منطقه ویژه به زودی تدوین می‌شود و تلاش می‌کنیم در تقویت کار و سرمایه ایرانی نهایت تلاش و فعالیت خود را به کار ببندیم.

نصوری تصریح کرد: صنعت نفت با تکیه بر دانش و خودباوری نخبگان و تلاشگران و توانمندان داخلی، جایگاه منحصربه‌فردی در جهان یافته و روزبه‌روز این موفقیت‌ها بیشتر و بهتر شده است.

وی اضافه کرد: تفکر جهاد اقتصادی به عنوان یک الگو، سرلوحه و اصل اساسی در توسعه پارس جنوبی است و با بهره‌گیری از این الگو موازنه را در تحریم‌ها به نفع خود عملی کردیم.

مدیرعامل پارس جنوبی در ادامه با اشاره به بهبود وضعیت اشتغالزایی در عسلویه گفت: با تدابیری که دنبال می‌کنیم برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش داریم و به فضل خدا این امر با موفقیت عملیاتی می‌شود.

نصوری یادآور شد: برای اشتغال نیروهای بومی، کارگروه مشترک منطقه ویژه و استان را ساماندهی می‌کنیم و نیاز دانشگاه با صنعت را نیز هماهنگ خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: در سال تولید ملی با تلاش متخصصان داخلی برای رشد و جهش اقتصادی در منطقه اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول