اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

حضور جهادی مردم و مسئولان کشور را از تحریم عبور می‌دهد

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: حضور جهادی مردم و مسئولان در عرصه اقتصادی و حمایت از تولید ملی، کشور را از شرایط تحریم عبور می‌دهد.

حضور جهادی مردم و مسئولان کشور را از تحریم عبور می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، مجتبی اعلایی با بیان اینکه از مهمترین وظایف دولت و تشکل‌های صنفی اتخاذ تدبیر و تنظیم مناسب در سیاست‌های بازار و ایجاد شفافیت در برنامه‌های مرتبط با کالا، پول، کار و سرمایه است، اظهار داشت: اگر سیاست‌های نرخ ارز، سیاست‌های مالی، پولی و بانکی، نرخ تعرفه، مالیات و قوانین کار به‌عنوان سیاست‌های مکمل مورد توجه قرار گیرد، قطعاً قدرت رقابتی تولید داخلی افزایش خواهد یافت و شاهد حضور کالای باکیفیت و با قیمت مناسب ایرانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: توسعه اقتصادی، نیازمند یک روند چند ساله و حداقل یک دهه است و برنامه حمایت از تولید ملی به دنبال توجه به اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و طرح‌های تحول و هدفمندی یارانه‌ها و در جهت توسعه است.

این مسئول اضافه کرد: دهه پیشرو به نام دهه عدالت، توسعه و پیشرفت مورد توجه قرار گرفته است، بنابراین ضروری است که شاخص‌های اقتصادی ایران متناسب با شأن ملت در منطقه رشد کند و شاهد پیشرفت اقتصاد و قدرت ایران باشیم.

اعلایی تصریح کرد: ایران به عنوان یک کشور مقتدر، با فرهنگ و پیشینه تاریخی در منطقه مطرح است، لذا از نظر شاخص‌های قدرت اقتصادی نیز ایران نباید از کشورهای منطقه عقب بماند و همان طور که قبلا تأکید شده، ایران باید در چشم انداز 1404 به کشور اول منطقه تبدیل شود.

استاندار ایلام گفت: کشور ایران اسلامی از جهت مزیت‌های اقتصادی مانند معادن نفت، گاز و فلزات قوی تر از کشورهای منطقه است.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول