اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

دشمنان انقلاب در سنگر تحریم اقتصادی ایران زمین‌گیر شده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نیر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در سنگر مبارزه و مقابله با رشد و بالندگی اقتصادی ایران شکست خورده و زمین‌گیر شده‌اند.

دشمنان انقلاب در سنگر تحریم اقتصادی ایران زمین‌گیر شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار داشت: اعتراف دشمن به شکست خود در ماجرای اخیر تحریم نفتی ایران و تلاش برای ارتباط مجدد با شرکت‌های ایرانی در صادرات نفت به اروپا نمود آشکاری از عقب‌نشینی مفتضحانه اردوگاه استکبار است که افتخاری بس بزرگ برای ایرانیان محسوب می‌شود.

وی ایران را پرچمدار استقلال حاکمیت ملی توصیف کرد و ادامه داد: در حالی که امریکا با رفتارهای قلدرمآبانه خود سعی می‌کند از کشورهای مختلف بهره‌برداری نفعی و شخصی داشته باشد و به یغماگری منابع نفتی خاورمیانه روی آورده است این اقتدار ایران است که تمام معادلات استکبار را بر هم زده است.

امام جمعه نیر شیطنت منطقه‌ای امریکای جنایتکار در ترور بسیاری از شخصیت‌ها و آحاد مردم در کشور عراق، سوریه و حتی افغانستان و پاکستان را قطعه‌ای از پازل تسلط بر منطقه خاورمیانه خواند و بیان کرد: در یک بازی بی‌سرانجام امریکا با همدستان منطقه‌ای خود درصدد فشار به کشور سوریه است تا با غیرقانونی خواندن آن امنیتی پایدار برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد.

مقدسی این اقدام را شکست خورده و پرونده مختوم شده اعلام کرد و افزود: با اتحاد جامعه اسلامی و به ثمر نشستن بیداری اسلامی دودمان رژیم صهیونیستی بر باد می‌رود.

وی در ادامه سخنان خود هفته سلامت را گرامی داشت و با اشاره به نامگذاری هفته بهداشت امسال به نام سلامت و سالمندی بیان کرد: سالمندان امروز در کنار بهره‌گیری از تجارب آنها نیاز به آسایش و آرامش واقعی دارند که بستر آن در صورت توجه جدی به رفاه و سلامت آنها مهیا می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول