اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

بدون پشتیبانی ابرقدرت‌ها به انرژی هسته‌ای دست یافته‌ایم

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس گفت: بدون کمترین پشتیبانی از سوی ابرقدرت‌ها به انرژی هسته‌ای دست یافته‌ایم.

بدون پشتیبانی ابرقدرت‌ها به انرژی هسته‌ای دست یافته‌ایم

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با اتکاء به نفس خود، با توکل بر خداوند و در زیر سایه رهبری بدون اینکه کوچکترین حمایت سیاسی، مالی و معنوی از سران کشورهای مطرح جهان دریافت کنند به این فناوری نوین دست پیدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: جوانان کشور عزیزمان در طول 33 سال گذشته به ویژه در سال‌های اخیر نه‌تنها به علوم هسته‌ای بلکه به صنایع جدید دیگری همچون هوا و فضا، نانوتکنولوژی و ... دست یافته‌اند به طوری که برای تحقق این دستاوردها نه تنها کمکی از کشورهای صاحب‌نام جهان دریافت نکرده‌اند بلکه شدیدترین فشارهای سیاسی را تحمل کرده‌‌اند.

این مسئول منزوی شدن ایران در اثر دست‌یابی به انرژی هسته‌ای را یک ادعای بی‌اساس دانست و گفت: از وقتی کشورمان به چرخه سوخت هسته‌ای توسط دانشمندان فرهیخته خود ورود پیدا کرده است دانشمندان ایرانی در مراودات بین‌المللی بیش از بیش به عنوان صاحب‌نظر دعوت می‌شوند پس این موضوع با ادعای منزوی شدن کشور منافات کامل دارد.

بت‌کلیا گفت: کسانی که منزوی شدن کشور در اثر دست یافتن به این علم را ادعا می‌کنند در اشتباه هستند زیرا ملت ما در برهه‌های مختلف تاریخ با شرکت کردن در مناسبات جهان ثابت کرده‌اند به عنوان ملتی صلح‌دوست ضمن رعایت خطوط اصیل انقلاب و حفظ روحیه استکبارستیزی در همه زمینه‌ها برای تعامل و همکاری همه‌جانبه آماده هستند.

این مسئول به صحبت‌های یکی از خبرنگاران آمریکایی در یکی از رسانه‌های غربی در هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از خبرنگاران آمریکایی در یکی از برنامه‌های خبری اعلام کرده است آمریکایی‌ها در پایگاه‌‌‌های خود منافقان را برای تخریب و خرابکاری در ایران آموزش می‌دهند پس با عنایت به این اعتراف‌های رسانه‌های دشمنان باید منشاء همه ترورهای دانشمندان هسته‌ای را در آن سوی مرزها جستجو کرد.

نماینده آشوریان در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی موضوع دخالت داشتن در ترور دانشمندان هسته‌ای را تایید کرده‌‌ است، گفت: این قبیل تحرکات از سوی غربی‌ها و صهیونیست‌ها در سست شدن اراده جوانان ما هیچ گونه تاثیر منفی بر جای نمی‌گذارد بلکه مصمم‌تر و امیدوارتر از سابق راه شهدای علم را در کشورمان ادامه خواهند داد و اقلیت‌های دینی نیز در همه موارد به ویژه در علوم هسته‌‌‌‌ای پشتیبان مواضع کشور هستند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول