اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه پیام نور کرمان اعلام کرد

صدای شهیدان هسته‌ای در جهان شنیده می‌شود

خبرگزاری فارس: دانشگاه پیام نور استان کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای اعلام کرد: امروز صدای شهیدان هسته‌ای ما از حنجره جوانان عدالت‌خواه در اقصی نقاط جهان شنیده می‌شود.

صدای شهیدان هسته‌ای در جهان شنیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه‌ دانشگاه پیام نور استان کرمان به مناسبت 20 فروردین «روز ملی فناوری هسته‌ای» آمده است: روز ملی فناوری هسته‌ای» تجلی‌گاه نوآوری و نمایش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران و نقطه عزیمت و خیزش عظیم علمی کشور در مسیر پیشرفت و شکوفایی و استکبارستیزی  است.

در این بیانیه تصریح شده است: روز ملی فناوری هسته‌ای روزی است که ملت ایران بر خلاف خواسته‌های سردمداران استکبار و انحصارطلب با عزم راسخ دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای و بومی‌سازی این صنعت، استقلال علمی و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان داد.

این بیانیه می‌افزاید: این دستاورد ارزشمند با وجود مانع تراشی‌های متعدد دشمنان در به راه انداختن انواع جنجال‌های سیاسی و تدارک گسترده و وسیع تبلیغات مسموم و شوم رسانه‌ای، اعمال فشارهای یک‌جانبه و تحریم‌های ناکارآمد بین‌المللی و وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت‌ها با قدرت علمی و بومی دانشمندان جوان ایران اسلامی حاصل شد.

در این بیانیه آمده است: بدون شک این رهاورد عظیم و غرورانگیز ملی که با ایستادگی و پافشاری دولت خدمتگزار و ملت در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری به دست آمد، روحیه امید، خودباوری و اتکا به داشته‌ها و سرمایه‌های ملی را بر پیکره ایران اسلامی دمید و با گذشت بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ملت ایران شعار «ما می‌توانیم» را در عرصه‌های گوناگون به منصه ظهور رسانده است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز مقاومت همه‌جانبه و ایستادگی حیرت‌انگیز ملت ایران در برابر سلطه‌گران جهانی مرهون فداکاری شهیدان است و خون شهیدان انقلاب در عرصه‌های مختلف توانسته، بیداری امت اسلامی را در دنیای زر و زور و تزویر محقق سازد و امروز صدای شهیدان هسته‌ای ما از حنجره جوانان عدالت‌خواه در اقصی نقاط جهان شنیده می‌شود و این همان خون جریان‌ساز شهیدان است که سند زنده بودن آنهاست.

در قسمتی دیگر از این بیانیه تأکید شده است: امروز دشمنان و بدخواهان این نظام و ملت باید بدانند که ملت قهرمان و حماسه‌ساز ایران اسلامی در دفاع از منافع و حقوق حقه و مشروع خود، ذره‌ای مماشات با هیچ دولت و کشوری نداشته و در این راه که همان راه شهدا و امام امت (ره) است، مصمم‌تر از همیشه و با بصیرت و هوشیاری، گوش به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب ساخته و در سال تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ایرانی و در دهه پیشرفت و عدالت زمینه را برای برداشتن گام‌های بلند برای اعتلای بیشتر نام و آوازه ایران اسلامی در اقصی نقاط کره خاکی به عنوان الگو و نمونه کشور اسلامی و متمدن فراهم می‌سازد.

دانشگاه پیام نور استان کرمان در پایان این بیانیه اعلام کرده است: ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سراسر استان کرمان ضمن التزام عملی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و بیعت مجدد با آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای و با روحیه استکبارستیزی از تمام جامعه دانشگاهی می‌خواهد با حرکت علمی در مسیر آرمان‌های بلند شهیدان برای محقق شدن« تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ایرانی» در راستای پیشرفت جامعه گام بردارند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول