اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

هدف ایران دست‌یابی به سلاح هسته‌ای نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: ایران اسلامی نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد و به این دلیل دستیابی به سلاح هسته‌ای برای ایران هدف نیست.

هدف ایران دست‌یابی به سلاح هسته‌ای نیست

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: آمریکا، آلمان و اسرائیل خود ناقضان قانون‌های بین‌المللی در بحث هسته‌ای هستند و باید برای جامعه بین‌المللی اعتماد‌سازی کنند.

وی افزود: ایران اسلامی در شرایط کنونی با اجرای کامل قوانین بین‌المللی در چارچوب آژانس انرژی هسته‌ای در حال فعالیت است و این کشورهای اروپایی هستند که خارج از این قوانین دست به ساخت کلاهک‌های هسته‌ای زده‌اند و صلح جهانی را به خطر انداخته‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر در این باره خاطرنشان کرد: ایران اسلامی نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد و به این دلیل دستیابی به سلاح هسته‌ای برای ایران هدف نیست.

سلیمانی با اشاره به اینکه استکبار جهانی بیشترین نقش را در برهم زدن صلح جهانی دارد، تأکید کرد: آمریکا در برهم زدن صلح جهانی بیشترین نقش را دارد و به این دلیل دست این خون‌آشام بزرگ در ترورهای دانشمندان هسته‌ای ایران کاملا مشهود است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا برای مقابله با ایران از هیچ حرکتی خودداری نکرده است، تأکید کرد: استکبار جهانی برای مقابله با ایران از تهدید، ارعاب، تصویب قطعنامه در شورای امنیت، تحریم، ترور دانشمندان هسته‌ای و... استفاده کرده است و در این پروسه به هیچ جایی نرسیده.

وی گفت: ایران اسلامی مقابل حرکت‌های استکبار مقاومت می‌کند و در شرایط کنونی به توانمندی‌های بسیار خوبی دست‌یافته است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول