اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

روز فناوری هسته‌ای برای تمام ملت‌های آزاده جهان روز مبارکی است

خبرگزاری فارس: اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بیانیه‌ای به مناسبت بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای در ایران، تاکید کرد: این روز برای همه ملت‌های آزاده جهان روز مبارکی قلمداد می‌شود.

روز فناوری هسته‌ای برای تمام ملت‌های آزاده جهان روز مبارکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اداره کل حفظ  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بیانیه‌ای به مناسبت بیستم فروردین ماه تاکید کرد: بیستم فروردین ماه برای همه ملت‌های آزاده جهان نیز روز مبارکی قلمداد می‌شود.

اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بیانیه‌ای به مناست روز ملی فناوری هسته‌ای آورده است: بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای آغازی بر پیشرفت و تحول علمی جوانان ایران اسلامی است.

در این بیانیه تصریح شد: بیستم فروردین روزی خجسته و مبارک نه تنها برای دانشمندان هسته‌ای کشور است بلکه برای ملت شهیدپرور ایران و نیز همه ملت‌های آزاده جهان نیز قلمداد می‌شود.

اداره حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه بیانیه تاکید کرد: در روز بیستم فروردین ماه برگ زرینی دیگر در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی رقم خورد و جوانان این مرز و بوم با اعلام ایران هسته‌ای به جهانیان بویژه سردمداران زر و زور ثابت کردند که ایرانیان با اتکا به نیروی ایمان همه قله‌های رفیع علم را به دست می‌آورند.

در ادامه این بیانیه عنوان شد: بی‌شک دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای توسط جوانان مسلمان ایرانی گام مهم و بلندی برای رسیدن به آینده‌ای هدفمند برای جوانان با بصیرت ایرانی رقم می‌زند و جوانان با معرفی ایران هسته‌ای بار دیگر حقانیت خود را به جهانیان اثبات کردند و با دستیابی به دانش هسته‌ای به جهانیان ثابت شد که ایرانی‌ها در هر امر مهمی اراده کنند موفق می‌شوند.

اداره کل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه بیانیه با بیان اینکه دستیابی به انرژی هسته‌ای توسط جوانان اثبات شد که این انرژی همانند سایر منابع خدادادی حق مسلم مردم است در این بیانیه تصریح کرد: جوانان فهیم با اراده و عزم راسخ ملی، مصمم‌تر از گذشته زمینه‌های اعتلای ایران اسلامی را در جهان فراهم کردند و همچنان پیشتاز عرصه‌های جهانی هستند.

در پایان این بیانیه با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی تاکید شد: همه با هم گوش به فرمان رهبرمان دست در دست هم می‌دهیم و برای آفرینش شکوفایی دیگر در ایران گام برمیداریم.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول