اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

دستیابی به فناوری هسته‌ای بدون هدایت رهبری غیرممکن بود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: دستیابی به فناوری هسته‌ای بدون هدایت‌های اندیشمندانه رهبری غیر ممکن بود.

دستیابی به فناوری هسته‌ای بدون هدایت رهبری غیرممکن بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شکرالله امامی در نشست شورای اداری این شهرستان به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: روز ملی فناوری هسته‌ای روز تجلیل از دانشمندان هسته‌ای ایران بوده و فناوری هسته‌ای توسعه و پیشرفت کشور را رقم خواهد زد.

 امامی بیان کرد: روز ملی فناوری هسته‌ای یادآور همت جوانانی است که با بهره‌گیری از توان علمی خود توانستند این فناوری را به ارمغان آورند.

 وی تصریح کرد: روز فناوری هسته‌ای روز افتخار و سربلندی یکایک ملت ایران است و باید همگان این روز بزرگ را گرامی بدارند.

 فرماندار چرام دستیابی ایران اسلامی به فناوری هسته‌ای را مرهون هدایت‌های رهبری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول دوران انقلاب همیشه گوش به فرمان رهبر بوده و با تبعیت از آن رهبر فرزانه در راستای توسعه و اقتدار کشور قدم بر داشته‌اند.

 امامی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید با حمایت از توان دانشمندان جوان ایرانی در راه اقتدار کشور قدم برداریم.

 عالی‌ترین نماینده دولت در چرام با بیان اینکه پیشرفت‌های کشور در همه عرصه‌ها قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست، اظهار کرد: امروز کشور در همه بخش‌ها به خودکفایی رسیده و این موفقیت را مدیون تلاش‌های جوانان پاک و برومند هستیم.

 وی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را نشان از عمق کینه دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی دانست و افزود: این ترورها جامعه علمی کشور را برای پیشرفت‌های روزافزون مصمم‌تر می‌کند.

 امامی گفت: این ترورهای ناجوانمردانه حرکت مذبوحانه‌ای است که نشان می‌دهد دشمنان نمی‌توانند توسعه و پیشرفت نظام اسلامی را تحمل کنند.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول