اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

خصومت ایران و آمریکا نشات گرفته از فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: آنچه امروز ایران و آمریکا را در مقابل هم قرار داده تفکر نظامی و اقتصادی نیست، بلکه خصومت بین ایران و آمریکا نشات گرفته از اندیشه و تفکر و فرهنگ اسلامی و اعتقادی است.

خصومت ایران و آمریکا نشات گرفته از فرهنگ اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال 91 اظهار داشت: بعضی از تحلیلگران بر اساس تحلیل‌‌های غلط خود بهبود روابط ایران و آمریکا را در افق‌های آینده پیش‌بینی می‌کنند، در حالی که چنین چیزی امکان‌پذیر نخواهد بود، زیرا انقلاب اسلامی از روز اول شعار اسلام را سر داد و پای این شعار خود ماند.

وی تصریح کرد: امروز دین می‌رود که در تمام دنیا حاکمیت یابد و نمونه بارز آن بیداری اسلامی است که در اکثر کشورها رخ داده است.

استاندار مرکزی با اشاره به پیش‌بینی امام(ره) در سال‌‌های قبل مبنی بر فروپاشی شوروی گفت: از زمان پیش‌بینی امام(ره) دیری نپایید که شوروی از هم پاشید و قطعا دیری نخواهد پایید که طبق فرموده امام راحل مظلومان بر مستکبران پیروز شوند.

شعبانی‌فرد تاکید کرد: اندیشه و تفکر ایران اندیشه و تفکر اسلامی بوده و این ایدئولوژی اسلام است که دشمنی آمریکا با ایران را رقم زده نه تفکر نظامی و اقتصادی.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیچگاه دست از اعتقادات و ارزش‌های خود بر نخواهد داشت افزود: امروز با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز تفکر و اندیشه اسلامی در ایران جاری و ساری است و می‌رود که این اندیشه را در دنیا فراگیر کند.

شعبانی‌فرد با بیان اینکه دشمنان تصور می‌کنند با تحریم و تهدید می‌توانند مانع از آزادی‌خواهی ملت ایران شوند  خاطر نشان کرد: استکبار باید بداند هر چه تحریم‌ها و تهدیدها را بیشتر کند به دست خود موجبات خودکفایی و استقلال ایران اسلامی را رقم می‌زند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول