اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

تحریم‌ها هیچ اثری بر صنعت نفت نداشته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: تحریم‌ها هیچ اثری بر صنعت نفت نداشته است.

تحریم‌ها هیچ اثری بر صنعت نفت نداشته است

 مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با اشاره به سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه اظهار داشت: سفر معظم‌‌له در هشتم فروردین سال گذشته برای صنعت نفت و استان بوشهر یک نقطه تاریخی و ماندگار است.

وی افزود: این سفر تاریخی در تزریق روحیه جهادی در راهبردی‌ترین منطقه اقتصادی کشور بسیار تاثیرگذار بود و اهمیت زیادی داشت.

مدیرعامل پارس جنوبی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری، هم در تاریخ هشتم فروردین و هم در هشت روز مانده به انتهای سال 90 از صنعت نفت بازدید داشت و ایشان استراتژی‌های جدید و ارزشمندی برای پیشرفت کشور ترسیم کردند و در مشهد مقدس نیز بیانات مهمی به صورت شفاف فرمودند که ارزش والایی دارد.

نصوری در ادامه بر حرکت رو به رشد صنعت نفت تاکید کرد و یادآور شد: با وجود تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان روند رو به رشد صنعت نفت تداوم دارد و تحریم‌ها هیچ اثری بر صنعت نفت نداشته است.

این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون با تلاش متخصصان داخلی شاهد پیشرفت مناسبی در فازهای مختلف هستیم و با تدابیر ارزنده مهندس قاسمی در وزارت نفت به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل پارس جنوبی با بیان اینکه اولویت وزارت نفت توسعه میادین مشترک است گفت: توسعه فازهای پارس جنوبی و سایر میادین مشترک مهم‌ترین اولویت وزارت نفت است.

وی در ادامه در ارتباط با اجرای مصوبه استخدام 50 درصدی در پارس جنوبی نیز بیان داشت: از سهمیه 50 درصدی استخدام نیروهای بومی حدود 46 درصد را جذب کرده‌ایم و چند نفری را نیز که جذب نکرده‌ایم مدرک کارشناسی ارشد مرتبط نداشته‌اند.

نصوری در پایان متذکر شد: در سال تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی باید از همه فرصت‌ها به نحو مطلوب و بهینه بهره ببریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول