اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

عمل به فرمان نوروزی رهبری توطئه تحریم‌ها را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل به فرمان نوروزی رهبری در سال جدید همه توطئه‌های دشمنان را در بحث تحریم‌ها نقش بر آب می‌کند.

عمل به فرمان نوروزی رهبری توطئه تحریم‌ها را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبری عملی هوشمندانه است، اظهار کرد: در طول سالیان اخیر نتایج مثبت و ارزنده این فرامین را به عینه در رشد و بالندگی کشور مشاهده کرده‌ایم.

نماینده سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رهبری با توجه به جمیع شرایط داخلی و خارجی و نیازمندی کشور مبادرت به نام‌گذاری سال‌ها می‌کنند. 

منتخب مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس نهم در ادامه عنوان کرد: رهبری در طول بیش از بیست سال هدایت نظام اسلامی چنان هوشمندانه رفتار کرده‌اند که اگر چنین درایت و هوشمندی وجود نداشت ایران اسلامی اکنون با چنین استواری و استحکامی قادر به مقابله با استکبار و ترفندهای استکباری نبود.

این عضو اصولگرای مجلس هشتم بیان داشت: در چنین اوضاعی که همه دشمنان از راه حل نظامی برای مقابله با نظام اسلامی ناامید و مایوس شده‌اند و تحریم‌ها را تنها راه مقابله می‌دانند، بهترین نسخه برای عبور از فتنه‌ها و ترفندها عمل به فرامین رهبری است.

بزرگواری ادامه داد: اکنون موقع آن فرا رسیده که از تولیدات داخلی و ملی بیشتر استفاده کرده و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران داخلی را بیش از پیش حمایت کنیم.

وی با بیان این‌که نباید دستور رهبری را در میدان عمل بر زمین بگذاریم، افزود: در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب هرگاه تبعیت از ولایت فقیه در عمل بوده است، توانسته‌ایم مشکلات را هر چند دشوار و پیچیده پشت سر بگذاریم و به عکس هرگاه خلاف این موضوع حرکت کرده‌ایم بر مشکلات و سختی‌ها افزوده شده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول