اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

تحریم 17 مقام ایرانی اوج ذلت شیطان بزرگ است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان گفت: تحریم 17 مقام ایرانی از طرف اتحادیه اروپا نشانه اوج ذلت شیطان بزرگ آمریکا و همپیمانانش بوده و اعمال چنین تحریم‌هایی با وجود بیداری اسلامی دیگر دیر است.

تحریم 17 مقام ایرانی اوج ذلت شیطان بزرگ است

 غلامعلی رضوانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با تبریک سال جدید درباره قرار گرفتن نامش در لیست تحریم شدگان اتحادیه اروپا، اظهار داشت: تحریم‌های سیاسی، اقتصادی و بانکی و شخصیت‌های کشور یک موضوع تکراری است.

وی افزود: بیش از سه دهه است که مردم ما را تحریم کردند و به صورت نمادین گاهی از افراد و اشخاص نام می‌برند که تحریم شدند.

این مسئول ادامه داد: مزاحمت‌هایی که برای شهروندان ایرانی در سنوات گذشته در اروپا و آمریکا ایجاد کرده‌اند نشانه این است که نسبت به مردم ایران به دلیل  بصیرت، هوشیاری، عدم تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آنها ناامیدند و تاکنون از تحریم‌ها نتیجه‌ای نگرفته‌اند.

وی تحریم‌ها را به منظور تسلیم مردم ایران دانست و تصریح کرد: اکنون برای اعمال چنین تحریم‌هایی با خواسته تسلیم مردم ایران بسیار دیر شده است و مردم کشورهای دیگر نیز که موج بیداری اسلامی در آنها ایجاد شده با الگوگیری از مردم ایران حرکت می‌کنند.

رضوانی با بیان اینکه حرکت انقلابی ملت ایران با هدایت‌های امام راحل شکل گرفت، خاطرنشان کرد: بیش از 20 سال است که با تدبیر و هدایت‌های مقام معظم رهبری در همان مسیر راه نورانی ادامه دارد و مردم کشورهای دیگر نیز از این امر الهام گرفتند و در برابر استکبار ایستادگی می‌کنند و مقاومتی که اکنون آنها انجام می‌دهند به ثمر می‌نشیند.

وی با اشاره به قیام مردم در چهار کشور لیبی، یمن، مصر و تونس ابراز داشت: قیام در این کشورها به نتیجه رسیده و این حرکت انقلابی کشورهای دیگر نیز به ثمر می‌نشیند.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان اذعان داشت: برای اتحادیه اروپا و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار دیگر دیر شده است که دست به چنین تحریم‌هایی بزنند.

وی با اشاره به اتهام نقض حقوق بشر مقامات ایرانی از طرف اتحادیه اروپا ابراز داشت: برای ملت ایران و تمام مردم جهان مشخص شده که اروپا و آمریکا با بدترین نحو و شیوه نقض حقوق بشر می‌کنند.

رضوانی افزود: امروز به دنیا اثبات شده و تمام ملت جهان می‌بینند که چگونه آمریکا نسبت به شهروند خود نقض حقوق بشر می‌کند و کوچک‌ترین حرکت مردم کشور خود را با ضرب و شتم سرکوب می‌کند.

این مسئول تحریم 17 مقام ایرانی را کمترین مسئله دانست و متذکر شد: این تحریم‌ها موجب دلگرمی و تقویت روحیه ما و مردم است تا در راهی که حرکت می‌کنیم استوارتر و مقاوم‌تر و با شتاب بیشتر و هوشیارتر آن را ادامه دهیم.

وی تاثیر این تحریم را در خود مثبت خواند و یادآور شد: این تحریم‌ها راه به جایی نمی‌برد و ما استوارتر از گذشته و با اتحاد و انسجامی که با تدبیر مقام معظم رهبری در کشورمان وجود دارد، دفاع از مظلومان جهان و حفظ و حراست از میراث شهدا را ادامه می‌دهیم و این تحریم نتیجه معکوس برای دشمن دارد.

انتهای پیام/خ۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول