اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

تحریم اقتصادی با تقویت تولید ملی عقیم می‌ماند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: تحریم اقتصادی دشمن با تقویت تولید ملی و کار و تلاش مضاعف در عرصه سازندگی کشور عقیم و بی‌نتیجه می‌ماند.

تحریم اقتصادی با تقویت تولید ملی عقیم می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دشمنان قسم خورده این نظام در سه دهه گذشته با انواع حیله‌ها و نیرنگ‌ها سعی کردند کشورمان را ناکارآمد و فاقد استقلال واقعی معرفی کنند در حالی که ایران اسلامی ما امروز دستاوردهای عظیمی را در حوزه‌های مختلف به دست آورده است.

وی با یادآوری اینکه در سال جهاد اقتصادی بسیاری از ترفندهای دشمن ناکام ماند و آنها نتوانستند به اهداف پلید خود برسند، اضافه کرد: همه دست به دست هم دادند تا کارآمدی نظام اقتصادی ایران را در سال جهاد اقتصادی به رخ دشمن بکشند که خوداتکایی در بسیاری از حوزه‌ها نتیجه و ثمره آن بود.

رئیس شورای اداری شهرستان سرعین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تداوم سال جهاد اقتصادی و با نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌گذاری ایرانی همه وظیفه داریم در این سنگر نیز مجاهدتی بی‌نظیر داشته باشیم تا این بار نیز تحریم‌های دشمن با تدبیر رهبری انقلاب و حضور آحاد مردم در صحنه به فرصت بالندگی تبدیل شود.

دبیر مصرف کالای ایرانی را اسباب رونق تولید داخلی توصیف کرد و بیان داشت: اگر بتوانیم این فرهنگ را نهادینه کنیم به جرات می‌توان گفت که نه تنها تولید ملی رونق می‌گیرد بلکه بستر اشتغال و کارآفرینی نیز فراهم می‌شود.

وی با یادآوری اینکه کشور ما از سرمایه‌های عظیم انسانی و موهبت خدادادی به وفور بهره‌مند است، تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا از این ظرفیت در رشد و تعالی اقتصادی و مقابله با تحریم‌های دشمن استفاده کنیم.

فرماندار سرعین تمام مسئولان و مدیران را به قدرشناسی فرصت‌ها فراخواند و اضافه کرد: فرصت خدمتگزاری را می‌توان با انجام بهترین کارها و موثرترین وظایف جاودانه و ماندگار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود از تمام نهادهای فرهنگی و مجموعه‌های تاثیرگذار جامعه نیز خواست تا در رونق‌بخشی به تولید ملی و استفاده از محصولات داخلی فعالیت بیش از پیشی را داشته باشند تا بتوانیم در این عرصه موفق باشیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول