اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوثر:

پیام نوروزی رهبر انقلاب پاسخ دندان‌شکن به تحریم‌ها بود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوثر گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری که نمود روشنی از درایت معظم ‌له بود پاسخی دندان‌شکن به تمام توطئه‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی بود.

پیام نوروزی رهبر انقلاب پاسخ دندان‌شکن به تحریم‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسفندیار بزم‌آرا بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کوثر اظهار داشت: در حالی که دشمنان سعی می‌کردند با استفاده از برخی فرصت‌ها و زمینه‌سازی‌ها کشورمان را تحت فشار قرار دهند این تیزبینی مقام معظم رهبری بود که همچون گذشته سلامت اقتصادی و بالندگی ملت ایران را در رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه مضاعف کرد.

وی بیان داشت: در حالی استکبار جهانی ایران اسلامی ما را با تحریم‌های نفتی و ممنوعیت خرید و فروش کالاهای خودشان تحت فشار قرار داده بودند که احساس می‌شد این کشور به مرز تسلیم شدن رسیده، اما با تکیه بر شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌گذاری ایرانی همه این نقشه‌ها نقش بر آب شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود موقعیت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و روابط بین‌المللی ممتاز و روبه جلو توصیف کرد و ادامه داد: در حالی سال 91 را شروع می‌کنیم که امریکا و همدستان اروپایی او در یک عقب‌نشینی مفتضحانه از موضع تحریم نفتی ایران کوتاه آمده و خواستار تداوم روابط و خرید نفت از ایران شده‌اند.

بزم‌آرا این پیروزی را نخستین ثمره پیام نوروزی مقام معظم رهبری خواند و خاطرنشان کرد: ایران سردمدار حاکمیت الهی و معنوی در جهان به یک قدرت بلامنازع در حوزه‌های متعدد تبدیل شده که هیچ ابرقدرتی توان فائق شدن بر آن را ندارد.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح نظارت و بازرسی نوروزی در این شهرستان اشاره کرد و خواستار گزارش تخلفات صورت گرفته از سوی اصناف توسط گردشگران و مسافران نوروزی و مردم شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوثر گفت: مردم، مسافران و میهمانان نوروزی می‌توانند هرگونه تخلفات کم فروشی و گرانفروشی را به این اداره گزارش کنند.

بزم‌آرا در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: طرح نظارتی وی‍ژه نوروز از 11 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد که در این مدت مردم و مسافران وارد شده به این شهرستان می‌توانند تخلفات مشاهده شده را گزارش کنند.

وی یادآور شد: بر اساس این طرح، ماموران و بازرسان بر نصب و برچسب قیمت، صدور صورت‌حساب رسمی، عدم عرضه کالاهای فاقد کیفیت، جلوگیری از حراج غیرقانونی و رعایت درصد سود تعریف شده نظارت دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوثر تصریح کرد: همه واحدهای صنفی و کسبه باید طبق مقررات نسبت به عرضه و فروش اجناس اقدام کنند.

بزم‌آرا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تلفن 124 اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوثر به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است و عموم مسافران باید در صورت مشاهد تخلفات موارد را گزارش نمایند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول