اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

توجه بیشتری به کیفیت تولیدات داخلی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: برای تحقق هر چه بهتر شعار محوری امسال توجه هر چه بیشتری به کیفیت تولیدات داخلی شود.

توجه بیشتری به کیفیت تولیدات داخلی شود

حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تولید محصولات داخلی مرغوب و با دوام و کاهش قیمت تمام شده محصولات را از وظایف نیروهای کار و سرمایه دانستند و این موضوع باید توسط تولیدکنندگان مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در این زمینه نیز بخش‌های دولتی و مجلس باید با بخش‌های تولیدی همراهی کنند.

این مسئول با انتقاد از فرهنگ غلط تفاخر به مصرف کالاهای خارجی تصریح کرد: برخی تولیدات داخلی به خاطر این فرهنگ غلط با مارک خارجی به فروش می‌رسد اما این مسئله به ضرر کشور است و به پیشرفت و آینده ایران لطمه می‌زند و مردم باید با همت و اراده خود این فرهنگ غلط را اصلاح کنند که این خود نوعی جهاد اقتصادی است.

موسوی‌شکوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نخستین روز سال نو، اتحاد و یکپارچگی را نیاز جدی کشور خواندند خاطر نشان کرد: در این راستا مقام معظم رهبری با دعوت از همه برای رفتار مهربانانه و پرمحبت خواستند تا سلیقه‌های متفاوت و دیدگاه‌های گوناگون که سبب ایجاد اختلاف و تفرقه می‌شود از مردم دور شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، منازعه بر سر مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و شخصیتی را باعث جری شدن دشمن برشمردند و فرمودند نباید با مخالفی که دنبال جمهوری اسلامی و دنبال حق است اما راه را اشتباه می‌رود همانند معاندان نظام برخورد کرد.

این مسئول با ابراز تاسف از عملکرد بی‌محابا و اختلاف‌برانگیز برخی رسانه‌ها در فضای مجازی گفت: برای جلوگیری از این موضوع لازم است تا مسئولان به گونه‌ای این مسئله را تدبیر کنند.

موسوی‌شکوری در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: ایشان ضمن تبیین موفقیت‌های گوناگون ملت ایران در سال 90 در مقابل رجزخوانی‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی دشمن، حراست غیرتمندانه از منابع نفتی ایران را علت خصومت زورگویان جهانی با نظام اسلامی عنوان فرمودند و رسما اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه تصویری عینی و دقیق از نقاط قوت عملکرد ملت ایران و طرح‌ها و تلاش‌های بدخواهان این ملت در سال 90 در سخنان مقام معظم رهبری دیده می‌شد ادامه داد: باید موقعیت ایرانیان و دشمنانشان در این رویارویی راهبردی مشخص‌تر شود.

این مسئول اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب هدف اصلی رجزخوانی‌ها، لشکرکشی‌های تبلیغاتی، سیاسی، اقتصادی و تهدیدات نظامی و امنیتی آمریکا و دیگر بیگانگان بدخواه را، مرعوب کردن، ناامید ساختن و متوقف کردن ملت ایران می‌دانند که در این زمینه ملت با تعالیمی که امام بزرگوار به او داده بود، به طور مکرر به همه جهان و به همه بیگانگان فهماندند که به کوری چشم دشمنان به شعار "ما می‌توانیم"جامه عمل پوشانده‌ایم.

انتهای پیام/ک10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول