اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

تولیدکنند‌گان داخلی کالای در شان مردم تولید کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تولیدکننده‌ها باید کالای در شان مردم تولید کنند گفت: همه مردم وظیفه تحقق شعار رهبری را دارند.

تولیدکنند‌گان داخلی کالای در شان مردم تولید کنند

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال‌های متمادی دیده شده که نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری در راستای پیشرفت کشور صورت گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال گذشته که سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بود، اضافه کرد: مشاهده شد که نامگذاری سال منطبق بر واقعیت بود و موجب شد که فتنه‌های دشمنان ناکام شود.

فرماندار شهرستان زنجان اذعان داشت: مردم و مسئولان در سال گذشته توانستند در راستای موفقیت‌ها گام برداشته و به دستاوردهای مهمی در عرصه‌های جهانی دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه انجام فعالیت‌ها و موفقیت‌های کشوری موجب یاس و نا امیدی دشمنان در ادوار گذشته شده است، اضافه کرد: امسال نیز با تحقق شعار سال دشمنان در راستای کارشکنی‌های خود نا کام می‌شوند.

راشاد با اشاره به برخی از وظایف قوه مجریه و قوه مقننه در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری افزود: تحقق شعار سال وظیفه یک ارگان و یا دستگاه خاص نبوده و ملت ایران و همه مسئولان وظیفه تحقق این شعار را دارند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف سرمایه‌گذاران در راستای تحقق شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اضافه کرد: سرمایه‌گذاران باید فضای جدیدی را در زمینه تحقق این شعار فراهم کرده و در این راه گام بردارند.

فرماندار شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تولید کنندگان نیز باید کالایی در شان مردم تولید کنند، افزود: تحقق این شعار فقط وظیفه تولید کنندگان نبوده و مردم نیز در این زمینه موظف به رعایت الزاماتی هستند.

وی اذعان داشت: مردم موظف به خرید کالای تولید داخل کشور و حمایت از تولید کنندگان داخلی هستند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول