اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

استفاده از تولیدات داخلی سبب تقویت اقتصاد کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: استفاده از تولیدات داخلی سبب تقویت اقتصاد کشور و تقویت تولید در داخل کشور می‌شود.

استفاده از تولیدات داخلی سبب تقویت اقتصاد کشور می‌شود

هادی مقدسی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: با تدبیر رهبر انقلاب که سال 90 را سال جهاد اقتصادی نامیدند و در تداوم این جهاد و تلاش برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان رهبر ما با تدبیری پیامبر گونه سال 91 را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کردند.

وی بیان کرد: بر همین اساس وظایفی بر دوش ملت است که یکی از این وظایف بر دوش تولیدکنندگان به ویژه قشر زحمت‌کش کارگران است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما از حق و حقوق کارگران دفاع می‌کنیم، اما آنها نیز تلاش خواهند کرد، که در اجرای دستورات مقام معظم رهبری کیفیت کالاها را بالا برده به طوری که مردم به جای استفاده از کالاهای خارجی از تولیدت داخل کشور استفاده کنند.

مقدسی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با دقت عمل کیفیت کالاها را بالا برده این کار باعث می‌شود، که تولید در داخل کشور رونق زیادی پیدا کند، کالاهای داخلی مشتری بیشتری پیدا کنند و این امر باعث اشتغال بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: امسال سال حساسی است و کارگران باید کیفیت را بسیار بالا ببرند و با تقویت ملی و داخلی امسال را نیز مانند سال‌های گذشته با موفقیت زیادی پیش ببریم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تلاش می‌کنیم که در این برهه برنامه‌های دشمنان به بن‌بست برسد و نابودی دشمنان را در تبعیت از سخنان مقام عظمای ولایت رقم بزنیم.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول