اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسون انرژی مجلس:

12 فروردین مهر تأیید مردم بر نظام ایران بود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسون انرژی مجلس گفت: 12 فروردین مهر تأیید مردم بر نظام بزرگ ایران بود.

12 فروردین مهر تأیید مردم بر نظام ایران بود

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: یوم‌الله 12 فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران روز تثبیت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: 12 فروردین‌ ماه روز تجلی حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این روز مقدس، سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران زرپرست زورمدار است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزوهای پست مادی جست‌وجو می‌‌کند.

وی ادامه داد: به درستی که ملت آگاه آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال 1358 با رای قاطع رأی و حداکثری خود به نظام بزرگ ایران بود مهر تأیید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیت دادند.

ناصری‌نژاد بیان کرد: در این روز عظیم مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در مسیر تحکیم ارکان انقلاب اسلامی تازه متولد شده ایران با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق 98.2 درصد آرای خود وحدت ملی و یک پارچگی و انسجام اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه در همه‌پرسی فراگیر و تاریخی خود خود تاریخ ساز شده و طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستم‌شاهی را برچیده و دست ردی بر سینه‌ زورگویان خارجی زده و به دوران سیاه استعمار و استبداد ستم شاهی در ایران پایان داده و آن را به زباله‌دان و موزه عبرت‌های تاریخ سپردند.

وی ادامه داد: این روز فرخنده، روز جریان یافتن خون تازه در شریان‌های هستی ایران بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام و دمیدن روح امید در کالبد زمانه و نوید بخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول