اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نکا:

نظام جمهوری اسلامی به خانواده‌های شهدا مباهات می‌کند

معاون فرماندار نکا شهدا را از افتخارات نظام دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی به خانواده‌های شهدا مباهات می‌کند.

نظام جمهوری اسلامی به خانواده‌های شهدا مباهات می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، نجات‌علی سلیمی ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانواده‌های شهدا در نکا گفت: همه ما مدیون رشادت‌های شهدا و استقامت خانواده‌های‌شان هستیم.

وی افزود: هدف از این دیدار دلجویی از خانواده‌های شهدا و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدا است تا گوشه‌ای از حماسه‌های آنها را یادآوری کرده و عبرت‌آموزی داشته باشیم.

سلیمی یادآور شد: تکریم از خانواده‌های شهدای گرانقدر جزو وظیفه ذاتی مسئولان این نهاد است.

معاون فرماندار نکا گفت: شهرستان نکا  429 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است و همه ما باید قدردان این شهدا و حماسه‌های جاوید آنها بوده و در انتقال پیام شهدا به جامعه تلاش کنیم.

رییس بنیاد شهید نکا نیز با بیان این که استمرار راه شهدا تضمین‌کننده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یادآور شد: باید در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کوششی همگانی داشته باشیم.

قاسم مهدوی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به شما والدین معظم شهدا مباهات می‌کند که این‌گونه فرزندان شایسته خود را برای صیانت از ارزش‌های نظام و اسلام به جبهه‌ها فرستادید و در این راه مقدس به شهادت رسیدند.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نکا خاطرنشان کرد: ما به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهدا باید با انتقال درست آموزه‌های دفاع مقدس، نسل جدید را در ادامه راه‌شان کمک کار باشیم.

علی اصغر طهماسبی دیدار با والدین معزز شهدا را لازم دانست و افزود: این کمترین کاری است که می‌توانیم با والدین گرانقدر شهدا داشته باشیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول