اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/310

کریمی: حضور در انتخابات تأیید نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اهمیت حضور پرشور و آگاهانه آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: حضور در این انتخابات به نوعی تأیید نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کریمی: حضور در انتخابات تأیید نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قاسم کریمی دقایقی پیش در راستای سلسله نشست‌های انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه انتخابات پرداخت.

کریمی اظهار داشت: مردم باید بدانند که حضور آنها تنها انتخاب نماینده برای مجلس نیست بلکه این حضور نشان‌ دهنده پایبندی مردم به اوامر رهبری و ولایت‌فقیه است.

وی با اشاره به اینکه علماء حضور در انتخابات را واجب شرعی اعلام کرده‌اند، گفت: علاوه بر تکلیف شرعی ما یک تکلیف ملی نیز برای حضور در پای صندوق‌های رأی داریم که باید فردا به آن به نحو درست عمل کنیم.

*کرسی‌های آزاداندیشی راهی برای بصیرت‌دهی به دانشجویان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به برگزاری جلسات کرسی‌های آزاداندیشی در این دانشگاه که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، اشاره کرد و افزود: این جلسات فرصت مناسبی برای بصیرت‌دهی به قشر دانشجو که نقش مهمی را در کشور دارد، است.

*حضور جوانان در انتخابات نشانه پایبندی به ارزش‌های اسلامی است

کریمی بر حضور نیروهای جوان و قشر تحصیل‌کرده در این انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: حضور این نسل نشانه پایبندی آنها به اصول و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است و این پیام مهمی در بردارد.

وی در مورد جو انتخاباتی دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: سه نفر از کاندیداها در این مدت در دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا کردند و جلساتی را با دانشگاهیان داشتند و به بیان برنامه‌های خود پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: برگزاری این جلسات در راستای شناخت بیشتر دانشجویان از کاندیداهای اصلح تأثیر زیادی داشته است و جو انتخاباتی مناسبی را در سطح دانشگاه در این ایام شاهد بودیم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول