اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

عظمت نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین المللی بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: با توجه به شور و شوق مردم برای انتخابات، با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی عظمت نظام در صحنه‌های بین‌المللی بیشتر از قبل می‌شود.

عظمت نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین المللی بیشتر می‌شود

 غلامحسین عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم از روزهای گذشته برای رسیدن 12 اسفند ماه لحظه شماری می‌کردند و امروز این روز فرا رسیده و مردم برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل آماده هستند.

وی تصریح کرد: حضور شکوهمند مردم در پای صندوق‌های رأی اقتدار نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی را افزایش خواهد داد.

این مسئول با بیان اینکه ایرانیان همیشه ملتی مقتدر و مستقل بودند، افزود: این استقلال و اقتدار باید برای همیشه حفظ و تقویت شود.

عماری با تأکید بر بی‌طرفی مسئولان اجرایی انتخابات، خاطر نشان کرد: آنچه برای مسئولان اجرایی اهمیت دارد برگزاری صحیح و سالم انتخابات، امانتداری و حراست از آرای مردم است.

وی با بیان اینکه سالم‌ترین انتخابات در ایران انجام می‌گیرد، اعلام کرد: تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم آماده است.

این مسئول با اشاره به ترفندهای دشمنان نظام برای مخدوش جلوه دادن انتخابات، اذعان داشت: با توجه به حضور مردم در انتخابات به صورت گسترده‌تر و همراه با آگاهی بدون شک بر عظمت و اقتدار نظام در صحنه‌های بین‌المللی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول