اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای کانون دانشگاهیان در جیرفت:

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی باشکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: همه مردم بدانند در نظام جمهوری اسلامی انتخابات سالم برگزار می‌شود.

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی باشکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرج‌الله عارفی در آیین افتتاح ستاد تبلیغاتی خود در شهر جیرفت اظهار داشت: ادب و صبر طرفداران و حامیان من موجب شده است که تمام مسئولان از بنده تشکر کنند و من نیز این را مدیون شما هستم.

وی با تقدیر از مسئولان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: همه مردم بدانند در نظام جمهوری اسلامی انتخابات سالم برگزار می‌شود.

عارفی مهمترین هدف خود را خدمت به مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد خواند و عنوان کرد: 32 سال از عمر خود را برای خدمت به محرومان در سایر نقاط کشور صرف کرده‌ام و امروز آمده‌ام با استفاده از سابقه خود به همشهریانم خدمت کنم.

قائم مقام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در جنوب استان کرمان بهترین راه رسیدن به جیرفتی سربلند را استفاده از فرهیختگان دانست و بیان داشت: قطعا بنده از تمام نخبگان و دانشجویان برای کمک به سربلندی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد کمک می‌گیرم.

وی حفظ آبروی مردم جیرفت و عنبرآباد را با 7 هزار سال تمدن مهم دانست و تصریح کرد: مردم باید نماینده‌ای داشته باشند که نشان‌دهنده فرهنگ، ادب و شخصیت آن‌ها باشد.

عارفی یکی دیگر از اهداف خود را حفظ وحدت و عدالت ذکر و خاطر نشان کرد: در اداره‌های شهرستان جیرفت باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که اگر مدیر از اهالی منطقه خاصی بود، معاونان وی از مناطق دیگر باشند تا هر کس از هر منطقه‌ای در آنجا وارد شد، احساس امنیت کند.

وی طرح بزرگ ساماندهی محصولات کشاورزی را مهمترین برنامه خود خواند و عنوان کرد: این طرح کامل و بزرگ که جزئیات آن آماده شده، شامل سه بخش، حمل و نقل، صنایع تبدیلی و نگهداری است که به زودی جزئیات بیشتری از آن به اطلاع مردم می‌رسد.

عارفی نیروهای انسانی موجود در منطقه را نیروهایی توانمند خواند و اذعان داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا بتوان از تمام ظرفیت و توان این نیروها استفاده کرد.

وی عدم مدیریت بر منابع را خطرناک ذکر و تصریح کرد: منابع مهم این شهرستان‌ها، مانند آب و خاک در خطر جدی قرار دارند که اگر مدیری توانمند نتواند بر آن‌ها مدیریت کند در سال‌های آینده دیگر قابل استفاده نیستند.

 قائم مقام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی خام‌فروشی را نشان‌دهنده عقب‌ماندگی یک منطقه دانست و اذعان داشت: ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت کنیم که دیگر محصولات جنوب کرمان به صورت خام به فروش نرسند.

عارفی خطاب به طرفداران خود تصریح کرد: در طول این چند روز رعایت ادب کنید و طرفداران سایر کاندیداها که پا به عرصه رقابت گذاشته‌اند، نیز باید حرمت یکدیگر را نگاه دارند.

عارفی مهم‌ترین راه شناخت فرد اصلح را توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری خواند و اذعان داشت:  ویژگی‌های مورد نظر مقام معظم رهبری و سابقه افراد می‌تواند، بهترین روش برای شناخت فرد اصلح باشد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول