اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری:

12 فروردین نماد استکبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 12 فروردین نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

12 فروردین نماد استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی بعدازظهر امروز در نشست ستاد اطلاع‌رسانی گرامیداشت روز 12 فروردین ماه در این استان، اظهار داشت: نخستین گام بزرگ ملت ایران در روز 12 فروردین ماه برداشته شد، در این روز ملت ایران با شرکت در نخستین انتخابات مردمی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای تعیین سرنوشت کشور خود پیشگام و نخستین گام بزرگ را در راستای تعیین سرنوشت خود برداشتند.

وی با اشاره به نتایج و برکات روز 12 فروردین، گفت: 12 فروردین مهر تأییدی بر ولایت‌مداری و مرد سالاری دینی ملت ایران است، این در حالیست که تاکنون آنگونه که باید و شاید این روز گرامی داشته نشده است.

جلالی ادامه داد: دوازدهم فروردین ماه 1358، روز تثبیت انقلاب اسلامی، روز تجلی حکومت الهی و وعده خداوند متعال و روز استقلال و آزادی واقعی ملت غیور و همیشه قهرمان ایران اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این روز سرنوشت ساز، مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رهبری‎‌های حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) حماسه‌ای به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق و ثبت کردند.

وی 12 فروردین را نماد استکبارستیزی ملت ایران برشمرد و گفت: این روز بیانگر این واقعیت است که ‏مردم آگاه و مبارز ایران اسلامی، هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به ‏بیگانگان نمی‌دهند.

جلالی ادامه داد: این روز مقدس، این یوم‌الله پربرکت سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانِ زرپرست زورمدار است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزوهای پست مادی ـ حیوانی جستجو می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول