اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در کاشان:

پاسخ تخریب‌ها را با احترام می‌دهم/ سایپای کاشان محصول نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان گفت: پاسخ تخریب آقایان را با احترام می‌دهم و قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم.

پاسخ تخریب‌ها را با احترام می‌دهم/ سایپای کاشان محصول نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اصغر گرانمایه‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پدیده‌ نوظهوری که در این دوره از انتخابات مشاهده می‌شود پدیده تخریب و تهمت‌زنی است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه و معرفی برنامه‌ها و پرهیز از تخریب و بداخلاقی انتخاباتی از سوی کاندیداها عنوان کرد: عملکرد برخی کاندیداها عکس و برخلاف منویات مقام معظم رهبری است که نشان می‌دهد برخی نامزدها التزام عملی به ولایت فقیه ندارند.

کاندیدای عضو جبهه متحد اصولگرایان در مورد واکنش وی به تخریب‌های انتخاباتی صورت گرفته بیان کرد: در سخنرانی انتخاباتی پاسخ تخریب آقایان را با احترام دادم و قضاوت را به مردم واگذار کردم چراکه مردم ما ملتی آگاه و برخوردار از معرفتی بالا بوده و در برابر بعضی اقدامات تابلوی رقبا فریب نمی‌خورند.

گرانمایه‌پور ریخت‌وپاش‌های غیر متعارف، خرج کردن پول‌های کلان، جداسازی مسئولان شهر به دو گروه بومی و غیر بومی، تحریک عواطف،‌ سیاه‌نمایی در وضع موجود و انکار خدمات صورت گرفته از سوی نظام جمهوری اسلامی را از جمله بداخلاقی‌های انتخاباتی صورت گرفته قلمداد کرد.

وی سپس به سیر ایجاد سایپا کاشان به عنوان یکی از دستاوردهای ملی نیز اشاره کرد و گفت: در ابتدای انتخاب من به عنوان نماینده مجلس هفتم از سوی مردم کاشان و آران و بیدگل با دیداری که با مدیرعامل شرکت زامیاد داشتم از ایشان تقاضا کردم اگر طرح توسعه‌ای برای این شرکت دارند کاشان را مدنظر داشته باشند که پس از مدتی هیئت‌ مدیره زامیاد به موجب تصویب خارج کردن خط تولید نیسان به خارج از تهران و به دلیل در خواست قبلی ما، کاشان را پس از مذاکرات و توافقات انجام شده به عنوان مکان مورد نظر در نظر گرفتند.

گرانمایه‌پور خاطر نشان کرد: پس از بازدید مدیرعامل سایپا از این پروژه تصمیم گرفته شد سایپا سهام زامیاد را خریداری و شرکتی با نام سامیار تأسیس کند.

وی افزود: اما پس از مدتی مدیرعامل جدید سایپا که ظرفیت این پروژه را بالاتر از وضع موجود یافته بود تصمیم به تأسیس سایپا کاشان و تولید خودرو تیبا گرفت که در حدود دو سال پیش با حضور ریاست محترم جمهور به بهره‌برداری رسید.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در ادامه در خصوص اشتغال‌زایی در سطح شهرستان بیان کرد: در سال 82 نرخ بیکاری در کاشان بالای 13 درصد بود اما امروز این میزان در سطح دیپلم و فوق دیپلم به صفر و حتی به رقمی منفی رسیده است.

وی همچنین اذعان داشت: البته نرخ بیکاری درمیان لیسانس‌ها و فوق‌ لیسانس‌های شهرستان هنوز به صفر نرسیده است.

گرانمایه‌پور با بیان اینکه معیار تأثیرگذاری نمایندگان در مجلس، ظهور و بروز تبلیغاتی نیست عنوان کرد: پس از آغاز به کار مجلس هفتم و تشکیل کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان نایب رئیس اول از سوی نمایندگان انتخاب شدم با وجود آنکه گزینش نمایندگان برای راهیابی به این کمیسیون اصلی، تأثیرگذار و تصمیم‌ساز و بسیار دشوار بوده و حضور چندین دوره در مجلس شورای اسلامی را طلب می‌کند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: اما با عنایت پروردگار توانستم با اتکا به سابقه و تخصص خود در این کمیسیون نقش مهم نایب رئیس اول را عهده‌دار شوم.

وی با اشاره به اینکه عملکردش در مجلس شورای اسلامی در قالب کتابی 3 هزار صفحه‌ای آماده انتشار است از طرح عظیم سایپا کاشان و تأسیس مرکز جراحی قلب در کاشان به عنوان صفحاتی از این کتاب نام برد.

گرانمایه‌پور در خصوص برنامه‌هایش در حوزه‌ اقتصاد در سطح کشور و شهرستان ابراز کرد: در حوزه اقتصاد در سطح کشور برنامه‌ام همسو با سیاست اقتصادی کل کشور که حرکت در چارچوب محورهای اقتصادی قانون پنجم توسعه که در شکل‌گیری آن کمیسیون‌های مختلف از جمله برنامه و بودجه و تلفیق نقش داشتم .

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان تلاش برای اجرای بهتر اصل 44 قانون اساسی و تقویت بخش خصوصی را از مهمترین برنامه‌هایش در حوزه اقتصاد کشور عنوان و تصریح کرد: جلوگیری از بروز رانت‌ها و فسادهای مالی و نیز افزایش بهره‌وری نیروی انسانی از مهمترین ویژگی‌های مثبت اقتصاد غیر دولتی است.

گرانمایه‌پور فراهم کردن شرایط برای اشتغالزایی جوانان کاشانی و به وجود آوردن زمینه ایجاد اشتغال پایدار را از مهمترین برنامه‌های اقتصادی خود در سطح شهرستان دانست.

وی همچنین احداث بیمارستان 280 تخت‌خوابی جدید کاشان و دو بیمارستان با ظرفیت مجموع 140 تخت‌خوابی در آران و بیدگل را از جمله طرح‌های عمرانی وی در حوزه بهداشت شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول