اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرخس:

پشتوانه مردمی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرخس گفت: مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات، افزایش اقتدار ملی در نظام جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

پشتوانه مردمی بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از  مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا بوستانی در جلسه توجیهی محافظان و عوامل انتظامی شعب اخذ رای شهرستان که در هنگ مرزی سرخس برگزار شد، اظهار کرد: نظام سیاسی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی است و حمایت مردم بزرگترین و گرانبهاترین پشتوانه و سرمایه آن در 33 سال اخیر بوده است.

وی تلاش برای جلب مشارکت گسترده مردم را ضروری دانست و گفت: به طور قطع این مشارکت نه تنها در ارتقای جایگاه نظام در عرصه بین‌الملل بلکه در تقویت نشاط سیاسی جامعه و اثبات بی‌ثمر بودن تحریم‌ها در کاهش حمایت مردم از انقلاب اسلامی موثر است.

فرماندار سرخس شایعه پراکنی، قومی‌گرایی و تلاش برای ایجاد شکاف‌های مذهبی را از جمله ترفندهای دشمنان برای ایجاد نارضایتی اجتماعی و تبدیل شور انتخاباتی به آشوب طلبی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: حفظ هوشیاری همگانی، پرهیز از اقدامات تنش‌زا از سوی کاندیداها و قانون‌مداری مجریان پادزهر توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول