اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

مشارکت مردم در نظام جمهوری اسلامی دشمنان را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: همراهی و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف باعث ناامید شدن دشمنان می‌شود.

مشارکت مردم در نظام جمهوری اسلامی دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی عصر امروز در همایش توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای گفت: مشارکت و همکاری مردم در همه زمینه‌ها نشان از هنر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در نظام‌های سیاسی حاکم بر دنیا که ادعای دموکراسی و آزادی دارند کمتر دیده می‌شود که مانند کشور ایران 80 درصد از واجدین شرایط رای دادن به پای صندوق‌های رای بروند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: حضور گسترده و  پرشور مردم نشان دهنده این است، که ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتماد دارند.

وی اظهار داشت: هر نظام سیاسی مردم‌سالاری که در قالب‌های گوناگون بتواند مشارکت مردم را موجب شود تا حدی به توسعه‌یافتگی سیاسی دست یافته است و کمتر نظام دموکراتیکی وجود دارد که مانند نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌های مختلف چه از نظر کمی و کیفی بتواند مردم را مشارکت دهد.

ترابی با بیان اینکه امروزه نظام سیاسی مبتنی بر ولایت فقیه نظامی کاملا مقتدرانه است، اشاره کرد و گفت: این اقتدار نه به خاطر سلاح‌های اتمی و ابزار نوین جنگی بلکه منشا این اقتدار حمایت و پشتیبانی ملت و مشارکت در همه زمینه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردمی بوده و مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و برآمده از اعتقادات اصیل مردم است.

در هر شعبه اخذ رای در بروجرد یک نماینده از سوی فرماندار حضور دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول