اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم حدیث:

نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان بی‌سابقه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم حدیث با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان بی‌سابقه است، گفت: تفاوت جوهری و ماهوی بین حکومت جمهوری اسلامی ایران و حکومت‌‌های دیگر وجود دارد.

نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان بی‌سابقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دانشکده علوم حدیث، حجت‌الاسلام هادی صادقی در جمع دانشجویان و استادان این دانشکده از اسرار حضرت امام خمینی (ره) بر تشکیل نظام حکومتی جمهوری اسلامی سخن به میان آورد و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در کنار تأکید فراوان بر اسلامیت نظام، بر جمهوریت آن خیلی تأکید داشتند.

رئیس دانشکده علوم حدیث افزود: مقام معظم رهبری هم در دوران رهبری خود همواره بر جنبه مردمی بودن، حقیقی و موثر بودن رأی مردم در این نظام تأکید کرده‌اند.

وی در ادامه به بررسی نحوه تحقق جنبه مردمی بودن نظام اشاره کرد و افزود: تحقق این امر از جانب دولت و حاکمیت این است که فضا برای حضور مردم و رقابت گروه‌ها، افکار و سلیقه‌های مختلف باز باشد و امکان رقابت عادلانه و البته در چارچوب قانون وجود داشته باشد.

رئیس دانشکده علوم حدیث با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، حجیت رأی مردم را در نظام اسلامی دارای پایه الهی خواند و تصریح کرد: صیانت از رأی مردم واجب شرعی است و نمی‌توان از آن تخلف کرد. 

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول